Spring naar bijdragen

Stream


peter

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei peter:

Zijn er nog mensen die problemen hebben met de stream van Extragold vandaag ?

Mijn opname van de top 40 vandaag lukt niet.

 

De stream van Radio Extra Gold ligt inderdaad weer eens voor de zoveelste keer op 'apegapen'.

Onbegrijpelijk dat dit probleem al weken voortduurt en het blijkbaar niemand dit probleem op te lossen  Moeten we dan maar weer terug naar de AM-band........?

 

Gr, Melle

bewerkt door melle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou het vannacht nog kunnen proberen, de dagprogrammering wordt van 0.00 tot 7.00 herhaald. Het is me alleen niet duidelijk hoe laat de Top 40 en Tipparade worden uitgezonden. Op dit moment (even na twaalven) draait Jaap Jansen, dan zou Jan Hariot tussen 1.00-2.00 zijn en Gerrit Lettinck van 2.00-3.00. De Top 40 dan van 3.00-6.00 maar dan is er maar 1 uur over voor de Tipparade (?). Anyway, ik neem alles maar op en zie wel. Het laatste uur Tipparade heb ik grotendeels wel.

 

Jan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren (en misschien ook dames), we worden al een tijd geteisterd door verschillende problemen.

Het begon met het vernieuwen van de servers bij de provider. Daarna zat de ISP tussen Extra Gold HQ en de stream provider niet mee, ook plots regelmatig stroomuitval in de regio van REG HQ en als laatste de stream PC die bejaard aan het worden is. Op het laatst weet je niet meer welke schakel nu de boel weer verziekt, dat geeft grote frustratie.

 

Daarnaast is REG een hobbie, niets meer en niets minder. Iedereen heeft een gewone baan en prive leven. Dat wil niet zeggen dat we REG niet belangrijk vinden, maar soms is het zoals het is.

Ik snap ook de frustratie aan de luisterkant, maar probeer reacties te geven die meehelpen aan de oplossing, geen waardeoordelen. Je snapt dat als wij thuiskomen en de stream ligt er (weer eens) uit we al gefrustreerd zijn.

 

Wat zeiden ze bij Caroline als men voor welke reden niet konden uitzenden? Ga eens met elkaar praten of neem een goed boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Peter Vrakking:

Heren (en misschien ook dames), we worden al een tijd geteisterd door verschillende problemen.

Het begon met het vernieuwen van de servers bij de provider. Daarna zat de ISP tussen Extra Gold HQ en de stream provider niet mee, ook plots regelmatig stroomuitval in de regio van REG HQ en als laatste de stream PC die bejaard aan het worden is. Op het laatst weet je niet meer welke schakel nu de boel weer verziekt, dat geeft grote frustratie.

 

Daarnaast is REG een hobbie, niets meer en niets minder. Iedereen heeft een gewone baan en prive leven. Dat wil niet zeggen dat we REG niet belangrijk vinden, maar soms is het zoals het is.

Ik snap ook de frustratie aan de luisterkant, maar probeer reacties te geven die meehelpen aan de oplossing, geen waardeoordelen. Je snapt dat als wij thuiskomen en de stream ligt er (weer eens) uit we al gefrustreerd zijn.

 

Wat zeiden ze bij Caroline als men voor welke reden niet konden uitzenden? Ga eens met elkaar praten of neem een goed boek.

Hallo Peter,

Ik begrijp erg goed je frustratie.  Een slecht of niet-werkende PC geeft je de neiging hem door het raam te keilen, liefst van zo hoog mogelijk, we kennen allemaal dat gevoel.

Hetgeen hier wordt aangehaald wat betreft de uitvallende streams is volgens mij echter niet als kritiek beschouwd.  We zijn de laatste jaren zo verwend geweest met goede en kwalitatieve programma's van Extra Gold.  Als deze dan plots af en toe wegvallen, raken luisteraars soms wat 'geïrriteerd', niet omwille van het wegvallen van de stream maar omdat het programma niet meer te beluisteren valt.   De vorige opmerkingen zijn volgens mij zeker niet bedoeld geweest als kritische noot maar geven eerder aan hoeveel jullie programma's en werk geapprecieerd worden (dit is in alle geval mijn mening).  Mocht ik iets van informatica en streams kennen, zou ik zeker een helpende hand willen bieden, jammer genoeg is dit niet echt mijn terrein.  Ik ben er zeker van dat deze problematiek wel opgelost zal geraken en ik kan alleen maar zeggen : keep up the good work !!! Jullie maken kwaliteitsradio die tegenwoordig nagenoeg niet meer te vinden is, alle respect hiervoor.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.