Spring naar bijdragen

wie heeft opnames van het mi amigo uur wat bart van der laar presenteerde.


dhadders2000

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei scotty:

Here are two recordings from October 1973.

 

Please login or register to see this link.

Deze is van 9 oktober 1973. Van 1930-2000 Bart van der Laar en Peter van Dam en van 2000-2007 Radio Atlantis met (ik denk) Fred van den Bosch.

Please login or register to see this link.

Deze is van 1924-2000. De precieze datum haal ik er niet uit. Is programma van Bart van der Laar en die zegt dat ie morgen samen met Peter van Dam zal presenteren. Als dit niet regelmatig gebeurde zou het misschien van 8 oktober 1973 kunnen zijn? Er wordt ook steeds vermeld Radio Mi Amigo 259, 389. Bedankt Scotty voor het plaatsen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, Bart van der Laar †,

Ik heb 'em redelijk gekend en mijn vrouw heeft intensief met hem gewerkt bij platenmij CNR records.

En die kende hem veel beter. Ze is zelfs net als heel "Hillywood" als getuige gehoord na de moord op Bart.

En, oud Veronica collega Arend Langenberg † heeft later in dat huis gewoond.

 

De wereld is klein.(te klein om vreemd te gaan, zeiden wij altijd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bart lapiere:

Deze is van 1924-2000. De precieze datum haal ik er niet uit. Is programma van Bart van der Laar en die zegt dat ie morgen samen met Peter van Dam zal presenteren. Als dit niet regelmatig gebeurde zou het misschien van 8 oktober 1973 kunnen zijn? Er wordt ook steeds vermeld Radio Mi Amigo 259, 389. Bedankt Scotty voor het plaatsen!

The dates and times are correct and verified in Monitor magazine. Remember these tapes were not always broadcast from 1900-2000, they were used as fillers when no new Atlantis tapes were available.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Bijgaand drie opnames van 30-09-1973:

 

Atlantis sluiting van de dag Mike Moorkens

Joepie programma met Bart van der Laar

Tony Allan op Seagull

 

Please login or register to see this link.

 

 

I think some radio 385 programms of the end of September were repeated in October 1973 when there were no new Atlantis tapes available during the day.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.