Spring naar bijdragen

Nationale Hitparade met Tom Maat 9 juli 1987


jarno1973

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Martin1968:

En aan de Downloadclub (ofwel 'de buren') waar het in feite vandaan komt. 😉

Ja daar ook heel veel dank aan.

In dat geval, is deel 1 ook beschikbaar? die gepresenteerd werd door Jeroen Soer, uitgezonden tussen 14.00 en 16.00.

Is wel leuk om het helemaal compleet te hebben toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Robin... Ik.ben (helaas) van na de legendarisch zeezender-tijd (althans, heb deze niet bewust meegemaakt, was toen nog te jong). Ik zat gekluisterd aan de radio ten tijden van de TROS-donderdag (TROS Top 50!), de Avondspits en de Nationale Hitparade (NOS/TROS). Maar ook vandaag de dag zet ik radio nog graag aan. En ja, het is een andere tijd (een programma zoals de Avondspits met de onovertroffen Frits Spits mis ik nog altijd maar moet ik ook in z'n tijd plaatsen) maar er gebeuren ook op dat front nog voldoende interessante dingen. 

 

Gelukkig weet nu wel eindelijk met 'de buren' bedoeld wordt ;). Dank voor de info, Albatrosstudio!. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.