Spring naar bijdragen

BBC RADIO SUFFOLK 22 Aug 2018 Ray Anderson


Omnivoor

Aanbevolen berichten

Afgelopen Woensdag hoorde ik een stukje van dit programma op de autoradio en dacht: ''dat is wat voor het IRC aka RTP'')

BBC RADIO SUFFOLK 22 AUGUSTUS 2018 1400-1500 Ik heb het even geript voor jullie ( Please login or register to see this link.  )

Ray Anderson (Zie Please login or register to see this link.  )

(It’s a new venture for Mr Anderson, whose roots are in pirate radio, but he is confident he has the right team with him to get the venue back on its feet and is looking forward to taking down the shutters and opening its doors again.

Mr Anderson, who is chairman of the group which runs the Pirate Radio Museum at Clacton-on-Sea, has been involved in radio stations, including Radio London and Laser 558, as well as the making of TV commercials.)

(Zie ook: Please login or register to see this link.  )

Please login or register to see this link.

Twee stukken omdat halverwege er een beetje interferentie was en mijn gratis ripper dacht dat de opname was afgelopen.

In het tweede stuk ongeveer halverwege praat hij even over oa Laser 558 en een boot die hij kocht, uitrustte en weer de zee opstuurde.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.