Spring naar bijdragen

Gezocht "de top 100 allertijden 1988"


jarno1973

Aanbevolen berichten

Goedenavond, wat was 1988 toch een geweldig jaar toen bij radio Veronica. De top 60 van de jaren 60, die staat op deze site. Echt geweldig, nadat ik die gehoord had ben ik fan geworden van die oude muziek. Aan het einde van het jaar was er natuurlijk de top 100 van 1988, staat sinds kort ook op deze site.

Maar wat ik helemaal geweldig zou vinden is, dat ook de top 100allertijden van 1988 online zou komen.

Het was toen ook de eerste die ik meemaakte, ik herinner me nog dat mijn vader en moeder met mijn zus en ik natuurlijk op een camping stonden. En toen de top 100 allertijden op de radio was, heb ik toen de hele dag geluisterd. Die dag begon het in de auto, en we gingen die dag de caravan schoonmaken. Mijn vader en ik dus, en ik vond het echt geweldig wat er allemaal kwam. De hele dag geluisterd, in de auto, op de camping tijdens schoonmaken.  En toen we naar huis reden begon de top 40 daarna. Vanaf toen ben ik echt gaan houden, van de muziek en de volle vrijdag. 

Dus zou die een keer voorbij kunnen komen? Zou er zo blij mee zijn. Groetjes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde nog even zeggen dat ik zo blij ben met deze top 100allertijden. Echt nostalgie, dat vinyl steeds. Zo mooi om te horen.

 

Ik heb nog een ander verzoekje aan je.

Op vrijdag 13 april was er ook een top 100 allertijden, die begon om 09.00. En toen kwam de top 40 in de zendtijd van Stenders en Van Inkel.

Die top 40 had je ooit gedeeld, maar ik heb die niet meer.

Zou je die nog ern keer willen delen?  Ik wil die ook weer horen. Alvast bedankt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Ben al zo lang op zoek naar de uitzending van de top 100 aller tijden uit ik denk '85, '86 of 1987. Later zeker niet. Het is de uitzending die van 06.00 tot 18.00 liep. Bart van Leeuwen startte en belde Adam Curry en Peter Teekamp (zijn toenmalige vriendin Mariska nam toen de telefoon op) uit hun bed. Van Inkel was ook al in de studio. Hij was als derde aan de beurt. Ik weet niet meer zeker of het ook de uitzending was waarin werd meegedeeld dat Bart zijn rijbewijs had gehaald. Wij hadden het opgenomen om vervolgens grijs te draaien in de auto. De bandjes zijn verloren gegaan maar voor ons was het de leukste uitzending ooit en omdat we het zoveel in de auto hebben gedraaid kleven er ook goede herinneringen aan. Mocht iemand het hebben heel graag. Je maakt onze autoritjes dan weer onvergeeflijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Joosst:

Ben al zo lang op zoek naar de uitzending van de top 100 aller tijden uit ik denk '85, '86 of 1987. Later zeker niet. Het is de uitzending die van 06.00 tot 18.00 liep. Bart van Leeuwen startte en belde Adam Curry en Peter Teekamp (zijn toenmalige vriendin Mariska nam toen de telefoon op) uit hun bed. Van Inkel was ook al in de studio. Hij was als derde aan de beurt. Ik weet niet meer zeker of het ook de uitzending was waarin werd meegedeeld dat Bart zijn rijbewijs had gehaald. Wij hadden het opgenomen om vervolgens grijs te draaien in de auto. De bandjes zijn verloren gegaan maar voor ons was het de leukste uitzending ooit en omdat we het zoveel in de auto hebben gedraaid kleven er ook goede herinneringen aan. Mocht iemand het hebben heel graag. Je maakt onze autoritjes dan weer onvergeeflijk.

Heb even bij de buren gekeken en het gaat om die van 17 april 1987. helaas werken de links niet meer.

 

Aanvulling: Na enig speurwerk heb ik toch een werkende link gevonden.

Please login or register to see this link.

 

Met dank aan het offshoreradio forum.

bewerkt door PowerMusic
Link toegevoegd
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben al zo lang op zoek naar de uitzending van de top 100 aller tijden uit ik denk '85, '86 of 1987. Later zeker niet. Het is de uitzending die van 06.00 tot 18.00 liep. Bart van Leeuwen startte en belde Adam Curry en Peter Teekamp (zijn toenmalige vriendin Mariska nam toen de telefoon op) uit hun bed. Van Inkel was ook al in de studio. Hij was als derde aan de beurt. Ik weet niet meer zeker of het ook de uitzending was waarin werd meegedeeld dat Bart zijn rijbewijs had gehaald. Wij hadden het opgenomen om vervolgens grijs te draaien in de auto. De bandjes zijn verloren gegaan maar voor ons was het de leukste uitzending ooit en omdat we het zoveel in de auto hebben gedraaid kleven er ook goede herinneringen aan. Mocht iemand het hebben heel graag. Je maakt onze autoritjes dan weer onvergeeflijk.

Hallo Ed,

 

Jaaaa dit is het. Onwijs bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-9-2018 om 17:55 zei peter:

Hoi Dave,

ik heb gezien dat je een twintig minuutjes van de top 100 allertijden (1988) mist, bij deze een mooie aanvulling voor je collectie :

Veronica top 100 aller tijden, 1988.04.01, 8u40 - 9u00

Please login or register to see this link.

 

Wie wil dit stukje top 100 allertijden nog een keertje plaatsen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
On 4/8/2019 at 10:21 PM, PowerMusic said:

Even iets over de that van 1987. Het blijkt dat het uur tussen 11 en 12 uur grotendeels een herhaling is van het uur daarvoor met Peter Teekamp. Dat is jammer dus als iemand dit uur nog ergens heeft hou ik mij aanbevolen.

 

Ik heb dit eens even gecheckt en het klopt helaas ook met mijn versie.

 

Mocht iemand inderdaad het correcte uur hebben dan hou ik mij ook aanbevolen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.