Spring naar bijdragen

Collecte Bonanza


Jaap De Vries

Aanbevolen berichten

Zeer bedankt voor het plaatsen van de uren tussen 09:00 - 12:00 uur David. Het was m.i. een prachtige uitzending waarin Lex veel heeft verteld. Hij kreeg vol op de tijd én nam die ook. Ik heb er zeer van genoten. Uiteindelijk bleef hij tot 12:30 uur. Vooral op het laatst kwam hij nog eens met een toelichting op het waargebeurde verhaal over het draaien van de single 'Morning has broken' van Cat Stevens tijdens een nachtuitzending. Het greep hem hoorbaar nog steeds zeer aan.

 

Mijn vraag is: heb jij ook het uur van 12:00 - 13:00 uur beschikbaar, zodat het interview compleet is? Alvast dank voor alle moeite!

 

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hans Hendriks:

Zeer bedankt voor het plaatsen van de uren tussen 09:00 - 12:00 uur David. Het was m.i. een prachtige uitzending waarin Lex veel heeft verteld. Hij kreeg vol op de tijd én nam die ook. Ik heb er zeer van genoten. Uiteindelijk bleef hij tot 12:30 uur. Vooral op het laatst kwam hij nog eens met een toelichting op het waargebeurde verhaal over het draaien van de single 'Morning has broken' van Cat Stevens tijdens een nachtuitzending. Het greep hem hoorbaar nog steeds zeer aan.

 

Mijn vraag is: heb jij ook het uur van 12:00 - 13:00 uur beschikbaar, zodat het interview compleet is? Alvast dank voor alle moeite!

 

groet, Hans

Dat vond ik zo mooi en het deed Lex goed dit te vertellen merkte je . Blind zijn en de zon zien opkomen is toch geweldig .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genoten van 2,5 uur Lex. Die man kan zo magisch vertellen over zijn loopbaan. Dat mag van mij uren en uren duren. Caroline gaf ook aan gefascineerd te zijn en ze gaf Lex alle ruimte en die benutte hij als geen ander. Het einde raakte me echt wel even toen hij zelf ook volschoot over dat ontroerende verhaal met een luisteraar die blind was. Samen luisterden ze naar het mooie Morning Has Broken. Één van de beste interviews met Lex ooit. De man is een echte baas en is voor altijd mijn absolute radioheld.

bewerkt door dave76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei dave76:

Genoten van 2,5 uur Lex. Die man kan zo magisch vertellen over zijn loopbaan. Dat mag van mij uren en uren duren. Caroline gaf ook aan gefascineerd te zijn en ze gaf Lex alle ruimte en die benutte hij als geen ander. Het einde raakte me echt wel even toen hij zelf ook volschoot over dat ontroerende verhaal met een luisteraar die blind was. Samen luisterden ze naar het mooie Morning Has Broken. Één van de beste interviews met Lex ooit. De man is een echte baas en is voor altijd mijn absolute radioheld.

 

Op de webcam zag ik dat Caroline hem achteraf een dikke knuffel gaf, ze was zo geïnteresseerd en gaf Lex alle ruimte om het uit te leggen, op FM radio zou zoiets bijna niet mogelijk zijn omdat er om de zoveel minuten een plaat moet gespeeld worden of dat ze moeten onderbreken voor reclame en nieuws. Hier maakte de tijd niet uit en i.p.v. een uur bleef Lex veel langer. Stenders stond aan de zijkant te genieten, hij kende al heel het verhaal natuurlijk, waar nodig stuurde hij het gesprek wat bij maar liet Caroline lekker haar gang gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei dave76:

Het einde raakte me echt wel even toen hij zelf ook volschoot over dat ontroerende verhaal met een luisteraar die blind was.

Ik meen me dat gesprek te herinneren. Volgens mij was dat bij "Zwoele Zomeravond".  De eerste keer dat ik Lex als radioman hoorde en niet als "Top 40-nummer voorlezer". Ik denk dat dat zo ongeveer de start is geweest van mijn liefde voor het medium.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2018 om 21:44 zei David Peeters:

 

Op de webcam zag ik dat Caroline hem achteraf een dikke knuffel gaf, ze was zo geïnteresseerd en gaf Lex alle ruimte om het uit te leggen, op FM radio zou zoiets bijna niet mogelijk zijn omdat er om de zoveel minuten een plaat moet gespeeld worden of dat ze moeten onderbreken voor reclame en nieuws. Hier maakte de tijd niet uit en i.p.v. een uur bleef Lex veel langer. Stenders stond aan de zijkant te genieten, hij kende al heel het verhaal natuurlijk, waar nodig stuurde hij het gesprek wat bij maar liet Caroline lekker haar gang gaan. 

Ik heb sowieso genoten van de complete NPO Radio 2 week voor het KWF. Geweldige met bijzondere platen, verhalen en dj's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.