Spring naar bijdragen

06-01-1974 1600-1700 Flash back show Joop Verhoof Mi Amigo


martinja

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei martinja:

06-01-1974 1600-1700 Flash back show Joop Verhoof Mi Amigo

Please login or register to see this link.

Kijk even jouw upgeload bestand na ... 

Het toont 0:00/0:00 

Mogelijks een fout in de upload ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bert ree:

61min57 is het hier in Winamp, het is alsof de snelheid van opnames nogal sterk kunnen verschillen. Die player kende ik trouwens ook niet.

image.png.801ed119db4b04a3f11da86d2cb36858.png

Klopt inderdaad, maar in de display van winamp wordt geen totaaltijd weergegeven. Deze blijft op 0:00 staan.

image.png.69490ebc533fc1b30f90a5f6d3f364e9.png

Groove Muziek (standaard applicatie Windows 10) geeft echter weer 55.03 minuten aan....

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei bert ree:

Wat bedoel je hiermee? Ik ben niet meer mee.

in dit artikel wordt dit vrij simpel uitgelegd: Please login or register to see this link.

 

Het bestand van Joop Verhoof is op geslagen met als sample frequentie 22.00. Dat scheelt schijfruimte maar de geluidskwaliteit gaat er wel op achteruit, scheelt de helft en de hoge middentonen klinken een stuk minder. Bij een middengolf opname hoor je het verschil niet meteen maar bij een cd audio track hoor je het verschil vrijwel meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei PowerMusic:

in dit artikel wordt dit vrij simpel uitgelegd: Please login or register to see this link.

 

Het bestand van Joop Verhoof is op geslagen met als sample frequentie 22.00. Dat scheelt schijfruimte maar de geluidskwaliteit gaat er wel op achteruit, scheelt de helft en de hoge middentonen klinken een stuk minder. Bij een middengolf opname hoor je het verschil niet meteen maar bij een cd audio track hoor je het verschil vrijwel meteen.

interessant, zeker omdat ik helemaal geen cd liefhebber ben en radiobestanden zeker niet op cd bewaar.

 

Betekent dit ook dat je de lengte van bv dit bestand ook kan aanpassen? Volgens de ene speler ongeveer 55 min en de andere speler 62 min?

Bij de opnames van OffshoreFM kwam het af en toe voor dat de player 50 min aangaf terwijl de recorder al 60 min aangaf, maar de klank via de player duidelijk te traag liep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei bert ree:

interessant, zeker omdat ik helemaal geen cd liefhebber ben en radiobestanden zeker niet op cd bewaar.

 

Betekent dit ook dat je de lengte van bv dit bestand ook kan aanpassen? Volgens de ene speler ongeveer 55 min en de andere speler 62 min?

Bij de opnames van OffshoreFM kwam het af en toe voor dat de player 50 min aangaf terwijl de recorder al 60 min aangaf, maar de klank via de player duidelijk te traag liep.

Dit heeft niets met de lengte van de opname te maken. Ik denk dat dit bestand een beetje raar is opgeslagen! Mijn versie duurt 55.03 en dat klopt denk ik wel vrij aardig want het begin staat er niet op. En voor wat betreft OffshoreFM ik had  daar hier geen last van. Misschien lag dat aan de buffergrote  van de speler (bij sommige kan je dat instellen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.