Spring naar bijdragen

top 100 allertijden 1968


Juul

Aanbevolen berichten

Dat klopt. Ze staan  "Ex aequo"  zoals dat heet. Hans Mondt telde de punten en deze platen kregen dezelfde hoeveelheid punten.  Rob Out legt dat in het laatste uurtje ook mooi uit.

 

Wel  een ander foutje dat niemand kennelijk opviel is dat op 13 staat Bend me shape me van The American Breed in de lijst.
 
"nee niet de American Breed, maar the Amen Corner"……zegt Out in het programma.
 
Dat betekent dat Out ook een verkeerde lijst bij de opname voor z'n snuffer heeft. Want hij draait inderdaad de Amen Corner. En die staat op 13.
En omdat ie  in de lijst dus ook verkeerd staat dat degene die deze lijst heeft over getypt dus kennelijk ook een papieren lijst heeft………Maar ik heb nooit een papieren ex gezien. Zeker niet opgelet in 1968. toen. Hoewel Hitparade werk niet mijn ding is. Maar ik geloof dat ie in het Hitdossier (heb ik niet) ook verkeerd staat.

Dus we houden ons maar aan de uitzending!!!!

En het blijkt dus dat alle downloads er kennelijk niemand nog geluisterd heeft.........Dat ik dat als niet hitparade freak nou moet ontdekken.............

 

Dus vrienden "we zijn er uit".

 

 

 

lijst 68.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jingle192:

Nummer 91, fascinerend!

 

Had denk ik te maken met de populariteit van de science fiction film 2001: A Space Odyssey van Stanley Kubrick.

 

"2001 is particularly remembered for using pieces of Johann Strauss II's best-known waltz, The Blue Danube, during the extended space-station docking and Lunar landing sequences."

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.