Spring naar bijdragen

TROS hitparade..........


Juul

Aanbevolen berichten

Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990.

Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd.

Dat gaat tegenwoordig wel anders !

 

Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen.

als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?).

Dan heb ik daar ook een foto van.

 

foto: ©Juul Geleick

 

 

 

top kl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Pas geleden zag ik hier een item langskomen over die hele lange hitparade die we op H3 en ik geloof H2 gedurende heel lang uitzonden. de datum weet ik niet meer maar achter op de foto die ik toen maakte stond 1990.

Ik weet nog wel dat we de platen van iemand kregen die ze allemaal keurig aanleverde in zakjes die weer ik kisten zaten. Ja, zo ging dat in die tijd.

Dat gaat tegenwoordig wel anders !

 

Enfin, hier de foto die ik toen maakte van de kisten in ECK3 in het Muziekpaviljoen.

als iemand wat meer info heeft dan kan ik dat bij de foto zetten in m'n archief. ( deed Stan haag daar sosm ook in mee?).

Dan heb ik daar ook een foto van.

 

foto: ©Juul Geleick

 

 

 

top kl.jpg

Hallo Juul,

 

Het was in juli 1990, het ging van dinsdagavond 22.00 uur (ik geloof de 17e) tot donderdagavond 19-7 24.00 uur dag en nacht door op Radio 3. Alle Amerikaanse nr 1 hit van 1940 tot 1990. De TROS ha speciaal toestemming om continu door te gaan in de zendtijd van de andere omroepen en ook 's nachts, wat toen op 3 niet gebruikelijk was. Martijn, Daniel, Rob en Peter waren de basispresentatoren, Stan Haag deed in de avond en nacht  wat uurtjes. 

 

Groet, Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, inderdaad. Ik ontdekte vanmiddag nog een paar foto's in m'n TROS archiefje en daar stond wel de datum op.  19 juli 1990.

 

Dank Hans!

 

Peter de Mooij † en Stan Haag

Martijn Krabbé  en Stan Haag †

 

foto's: ©Juul Geleick

 

 

 

TROS top 1000   19juli90 Stan Peter Martijnkl.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.