Spring naar bijdragen

Nog een juweeltje


Juul

Aanbevolen berichten

Ik weet het nog goed, Ad Bouman en ik delen de bewondering voor Jules de Corte.

Toen ik nog niet lang bij de TROS werkte moest ik samen met de toenmalige programmaleider afreizen naar de Peel waar Jules woonde. En we hartelijk ontvangen werden door hem en Thea. Wel met taart !!!

Het werd een erg mooie dag, Jules bleef maar liedjes spelen en vertellen over z'n leven. En ik de Stereo-NAGRA maar bedienen.

Ik weet niet of het programma bewaard is gebleven.

 

Maar terug naar onze bewondering voor Jules de Corte. Erg mooie teksten met prachtige begeleiding.

Ad en ik draaiden vaak in onze nog nooit uitgezonden programma's die we voor ons zelf maakten ( 1963-1964 ) vaak ook "Het feest dat nooit gevierd werd". Ook zo'n juweel.

 

Maar deze kwam ik net tegen, "Het land van de toekomst"

 

 

 

 

 

 

Ad had deze LP in 1963 en daar stond "Het feest dat nooit gevierd werd" op.  Terug in de tijd,  PRACHTIG !!!!!

 

 

 

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-9-2018 om 08:36 zei thijs5326:

Please login or register to see this link. Mijn favoriet van Jules de Corte is: Hallo Koning Onbenul (die zelfs nog in de Top 40 gestaan heeft in 1971).

Hoi Thijs, 

 

Die staat eveneens op YouTube 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.