Spring naar bijdragen

Sylvester

Aanbevolen berichten

Even ter verduidelijking, Felix is gewoon gepensioneerd bij de Omroep.  Net als ik.

Hij komt dus niet zonder inkomsten te zitten. Dit wat hij nu doet is "erbij", Freelance dus.

En ja, dat BNNVARA wil verjongen dat is gewoon een bedrijfsmatige keuze.

Ze willen verjongen, kan toch?

Net als Mart Smeets dus, Evert ten Napel enz.

Laat onverlet dat Felix een vakman is en bovenal, een aardig mens.

 

Toen ik wegging stopte POSTER ook vrij snel, heb ik van jullie ook niks gehoord..........hi

 

Ik ga weer verder snoeien in de tuin.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-9-2018 om 21:14 zei Albatrosstudio:

Ik vind/vond dat Spijkers een vreselijk programma. Het einde van Poster vond ik daarentegen een verlies.

 

Ik ga dineren aan het meer van Geneve 🙂 

 

Sh*t happens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-9-2018 om 14:14 zei Juul:

 

En ja, dat BNNVARA wil verjongen dat is gewoon een bedrijfsmatige keuze.

Ze willen verjongen, kan toch?

 

 

 

 

De fusie BNN  VARA is wat mij betreft een ramp, want BNN wil verjonging, en daarmee hebben we een grote jongeren omroep gekregen in het bestel, terwijl daar geen draagvlak voor is. Jongeren luisteren en kijken niet naar radio en TV,  en al helemaal niet naar NPO.

 

En het rot maar door, nu lees ik dat Radio 1 van 04 tot 06 uur VARA BNN wordt met jong talent, vlieguren en dat soort flauwekul. Radio 1 is 1 vd weinige zenders waar ouderen nog naar kunnen luisteren, maar die worden daar, al is het maar s nachts, weggejaagd.

 

Een programma als Nachtzuster, geliefd bij een breed publiek maar vooral ook ouderen, wordt gekortwiekt. 

 

En vlieguren maak je bij de lokale omroep, ik wordt gek van die schreeuwende pubers s nachts op R1, die totaal geen radio kunnen maken. Want de begeleiding , als die er al is, ligt gewoon te slapen natuurlijk.

 

(Dat gastje van Druktemakers gaat naar 3 FM en daar hoort ie ook)

19 uur geleden zei Juul:

En dit is de "afloop""

 

Please login or register to see this link.

Jan Nagel is even bezig geweest. Leeftijd discriminatie noemt hij het, en terecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei ruudam:

En het rot maar door, nu lees ik dat Radio 1 van 04 tot 06 uur VARA BNN wordt met jong talent, vlieguren en dat soort flauwekul. Radio 1 is 1 vd weinige zenders waar ouderen nog naar kunnen luisteren, maar die worden daar, al is het maar s nachts, weggejaagd.

 

Helemaal mee eens. Niet alleen radio is een glijdende schaal geworden. Op TV is het niet minder. En kijk eens naar de verslaggevers van de geschreven pers.

 

Bijna allemaal jonge honden. Dus vaak ongeremd en nog zonder levenservaring op het gebied van waarden, normen en omgangsvormen.

Alles moet tegenwoordig kort en vooral snel. Nergens is er meer tijd voor de verdieping, want anders haken de luisteraars of kijkers af.

 

In het management  zitten vaak dertigers en veertigers die zich moeten bewijzen en volgens hun eigen belevingswereld denken. Dus snel, snel.

 

Ouderen komen, behalve bij MAX ,niet  meer aan hun trekken. Je ziet het overal. Kijk eens naar de Tweede Kamer. Daar zit toch veel te veel te jong 'spul'? Wat weten ze, wat voor ervaring hebben ze opgedaan? En dat moet de regering controleren?

 

 

Salut

Leendert

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om een element toe te voegen, geen verstand van techniek. Het aantal beta jongens en meisjes op de redacties is nihil.

De Stint, dat kreng dat op hol sloeg in Oss (volgens omstanders zei de bestuurster dat ze niet kon remmen), is technisch, laten we zeggen, dubieus. Maar pas gisteren, ruim 10 dagen na Oss, kwam RTL Nieuws als eerste met een item met een onafhankelijk deskundige die de Stint nou eens onder de loep nam. 

De a techneuten op redacties komen niet op het idee, want ze hebben geen idee wat een electrisch voertuig voor techniek meebrengt, en waar het mis kan gaan.

 

Zelf had ik al het 1 en ander bedacht aan technische tekortkomingen bij het ding, maar ja ik werk niet op een redactie, en dan nog - dat soort onderwerpen wordt in de vergadering rucksichloos weggewuift, want we snappen het niet  en techniek, wil niemand naar kijken en meer van dat gelul.

 

Hoe vaak ik vroeger discussies met redacties had over de technologische onzin in berichten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.