Spring naar bijdragen

Radio Caroline - oktober 1979


Vincent

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei bert ree:

toch eigenaardig tijdens de dag, was waarschijnlijk om een gat in de programmering op te vullen

 

Denk het, maar zo'n programma tijdens de middag, vond ik wel veel leuker dan de reguliere programmering.

 

7 uur geleden zei bert ree:

want Mike verwelkomt zijn luisteraars gedurende de nacht.

 

De week erop ging het programma ook naar de (night) avond in Engeland, eerst van 20.00-22.00 en later van 20.30-22.30 uur.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Dus zou het toch october (kunnen) zijn?

 

In oktober zien we Rob Hudson (herhaling van een band opname) en een nonstop versie gemaakt door Theo van Doorn (wie is dit?). Toen Ad Roberts van boord ging namen de Engelsen het over en waren het Tom Hardy, Stephen Bishop en Tom Anderson die drie weken lang de 19tig show presenteerden. 

 

Je mag jou opname dateren als 28-10-1979. Het is een studio opname die nooit is uitgezonden en het is dezelde als die ik aan het begin van deze topic heb aangeboden.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.