Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - Instrumentals 1974 1979


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Voor de "Radio Addicts" een bijdrage komende uit mijn archief.
Evident kan het gebeuren dat er tussenin een file staat van mindere kwaliteit, dus don't shoot the messenger. 
Doch de audiokwaliteit van decennia geleden kan je nu beluisteren in een digitale kwaliteit. 
Alle files zijn 320 kbps stereo. 

 

Deze bijdrage omvat : 

Radio Mi Amigo - Instrumentals 1974 1979 

Please login or register to see this link.


Uw reactie in woord en beeld zijn steeds welkom. 
Heeft u aanvullingen, feel free om deze te posten. 

bewerkt door Gast
Typo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei radiovriend:

Misschien handiger om de titels te vermelden. Omdat veel tunes al bij diverse mensen al jaren in bezit is.

Laatst had je ook volgens jou bijzondere tunes, wat bleek, het waren tunes van lp's die bijna iedereen al in bezit heeft.

Hoi, 

 

Als ik het forum in zijn geheel bekijk lijkt het me dat elk naar best vermogen een bijdrage maakt. 

Op de onderwerpen die mij interesseren (radiovormgeving & zeezenders) zie ik onnoemelijk veel zaken passeren die ik reeds decennia in mijn collecties heb. 

Ik ben dankbaar dat deze zaken gedeeld worden (daar leden deze digitaliseren). 

Evenzo worden frequent tunes voorgesteld die ooit door zeezenders gebruikt werden. Van dat aanbod heb ik er héél wat in mijn collectie. 

Ik zou van elke tune die gepresenteerd word met een link naar het YouTube profiel eenzelfde opmerking zoals u kunnen maken. 

Wetende dat ik die of een andere tune in mijn collectie heb in een puntgave versie. 

 

Bij mijn weten heb ik op vlak van instrumentale tracks tot nu "Offshore Radio Themes" gedeeld + een link naar een YouTube video op mijn YT profiel die een "compilatie" bevat van bekende tunes die ikzelf tot klankspoor bewerkte ... 

Komen sommige van deze theme fragementen van een LP ? Dat kan ... doch wat ik deel zijn compilaties die ikzelf monteer met zaken die in mijn archief staan. 

Wat voor de één "gewoon" is kan voor een ander bijzonder zijn. Dat is het doel van een forum, en vergeef me dat ik niet het ganse forum elke oude topic lees om te weten of iets reeds jaren terug werd upgeload. 

Files upgeload naar pixeldra blijven slechts 60 dagen online, dus opnieuw uploaden lijkt vaak interessant. 

 

Wat ik "niet deel" zijn digitale kopies van masters (originele spoelen) die ik ook in mijn collectie heb. 

Dat zou pas uniek zijn ... alhoewel iedereen deze ook al heeft als kopie van kopie van kopie afkomstig van cassette bandjes. 

Jammer dat mijn bijdragen een ontgoocheling bij u teweeg brengt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, je hebt natuurlijk wel een punt, maar...

Er zijn mensen die verzamelen om het verzamelen waarbij de kwaliteit niet ter zake doet,

en je hebt verzamelaars zoals ik, die alleen geïnteresseerd zijn in origineel onbewerkt materiaal in WAV of FLAC.

Deze discussie hebben we jaren geleden ook al gevoerd over de zin en onzin van het bewerken van MP3 materiaal.

Bottomline hebben we hier nu eenmaal oude en nieuwe verzamelaars.

Een kwestie van iedereen in zijn eigen waarde laten denk ik dan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei radiovriend:

Duidelijk je wilt geen titels neerzetten.

Ik vraag me af wat ik nog meer kan doen ? 

Ik verschafte u uitleg over mijn visie, u hoeft het niet eens te zijn, doch "enig respect zou welkom zijn". 

Als ik uw reacties bekijk in andere topics vermelden deze ondermeer "Tenenkrommend" en meer fraais. 

U bent lid sinds 2014, maakte 13 posts, waaronder heden 2 in een topic van mij. 

Kritiek spuien is gemakkelijk op een forum, u zit voor een pc scherm en hebt geen nood aan enige bijdragen. 

Ik vraag mij af wie überhaupt titels weet van ooit gemaakte instrumentale tracks, tenzij de makers ervan, tracks die ooit 40+ jaar geleden geproduceerd werden. Dat is meer dan 4 decennia geleden. 

Als u een baaldag heeft, so be it ... maar val dan geen mensen met goede bedoelingen lastig ! 

Of lees mijn profiel even, dan weet u wie ik ben ... dat brengt u wellicht enige duidelijkheid 

36 minuten geleden zei Martin1968:

Tja, je kunt natuurlijk op al dat 'unieke' veertig jaar oude materiaal blijven zitten.

Kwestie van blijven ademen.

Alleen komt er een moment dat er niemand meer over is die het ook maar iets interesseert...

En dat moment komt sneller dan je denkt!

Klopt Martin ... voor sommigen zijn bijdragen minder nuttig dan ze zijn voor anderen. 

Maar goed ... de volgende keer zal ik er een liedje bij verzinnen en zingen en die uploaden 😊 ... Dat kan dan meer succes hebben ... hoop ik 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.