Spring naar bijdragen

TROS Top 100 van 1962 tot en met 1971


jhvdheuvel

Aanbevolen berichten

Mooie posting Jan,

 

Ik heb ze al (behalve de lijstjes (de jpgs) zou ik die apart van je mogen ontvangen 😃 aangepast: Ik zie het al ze staan er apart tussen. Dank je wel.

 

1960 en 1961 heb ik ook trouwens (1960 met heel dof geluid)

En ik zie ook 1975...

 

Ik heb overigens ook nog USA top 100derds die de TROS destijds uit zond (1956, 58 en 59)... Heeft iemand 1957 of andere jaren ?

Ook heb ik vanaf 1964 tm 1969 UK top 100derds die de TROS uitzond. (sommigen deels)

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Theo Jansen:

1960 en 1961 heb ik ook trouwens (1960 met heel dof geluid)

Ik heb 1961 in goede kwaliteit alleen de originele aanbieder heeft hem op dvd gebrand en alle nummers zijn in aparte tracks verdeeld.

Als er belangstelling voor is wil ik hem wel in elkaar zetten maar dt is wel ff een klusje! en ik vond ook 1959.Deze zet ik hier nu neer.

 

Please login or register to see this link.

 

 

  

bewerkt door PowerMusic
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tino:

Ik heb een "complete" opname, maar waarschijnlijk is dit dezelfde opname aan elkaar geplakt.

 

Please login or register to see this link.

 

In ieder geval weten we nu de juiste datum.

Dank je Tino scheelt mij een hoop knip en plak werk!

8 minuten geleden zei PowerMusic:

Dank je Tino scheelt mij een hoop knip en plak werk!

Dit is dezelfde die ik vanavond plaatste in 7 delen. Die van 61 heb ik dus als losse tracks en ik ontdek nu dat sommige stukjes van de presentatie ontbreken! Dus nog meer werk er iets redelijks van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei PowerMusic:

ik denk dat deze redelijk klinkt! 

Please login or register to see this link.

 

Met dank aan de buren!

Is zeker beter !!  Goeie buren heb jij 😂 Ik denk dat je misschien nog eens een kopje koffie moet gaan drinken haha.

Misschien komt er wel meer uit onverwacht hoek. (1957?) 56 58 en 59 heb ik (is allemaal wel USA overigens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Theo Jansen:

Is zeker beter !!  Goeie buren heb jij 😂 Ik denk dat je misschien nog eens een kopje koffie moet gaan drinken haha.

Misschien komt er wel meer uit onverwacht hoek. (1957?) 56 58 en 59 heb ik (is allemaal wel USA overigens)

Voor de duidelijkheid met de buren bedoel ik de offshoreradioforum.org de vroegere downloadclub, Heb daar nog geen volledige versie 1961 kunnen vinden maar ben nog niet helemaal uitgezocht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei PowerMusic:

Voor de duidelijkheid met de buren bedoel ik de offshoreradioforum.org de vroegere downloadclub, Heb daar nog geen volledige versie 1961 kunnen vinden maar ben nog niet helemaal uitgezocht!

 

De top 100 van het jaar 1961 werd uitgezonden op 11 april 1981. De eerste drie uren (00:00 - 03:00 uur) zijn bewaard gebleven.

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei PowerMusic:

Ik ben vanavond achter de audio editor gekropen en heb van wat ik heb van de top 100 1961 geprobeerd een beluisterbaar geheel te maken. Zoals ik al eerder vermelde is een deel van de presentatie er door de originele opnemer uit geknipt dus daar kan ik niets aan doen. Hier is het 4de uur met Ferry Maat. de laatste 2 uren komen er zo snel mogelijk aan!

Complimenten, Het is een prima alternatief en goed luisterbaar 👍 Ik ben er blij mee.

bewerkt door Theo Jansen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei PowerMusic:

Ik ben vanavond achter de audio editor gekropen en heb van wat ik heb van de top 100 1961 geprobeerd een beluisterbaar geheel te maken. Zoals ik al eerder vermelde is een deel van de presentatie er door de originele opnemer uit geknipt dus daar kan ik niets aan doen. Hier is het 4de uur met Ferry Maat. de laatste 2 uren komen er zo snel mogelijk aan!

 

Please login or register to see this link.

Onder het mom van niet geschoten is altijd mis.... Heb je misschien ook toevallig de volledige uitzending van de Top-2000 van het jaar 2000 of 2002 ergens op de plank liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals beloofd is hier het tweede en laatste  deel van de Top 100 1961

Op 11-10-2018 om 01:43 zei PowerMusic:

Ik ben vanavond achter de audio editor gekropen en heb van wat ik heb van de top 100 1961 geprobeerd een beluisterbaar geheel te maken. Zoals ik al eerder vermelde is een deel van de presentatie er door de originele opnemer uit geknipt dus daar kan ik niets aan doen. Hier is het 4de uur met Ferry Maat. de laatste 2 uren komen er zo snel mogelijk aan!

 

Please login or register to see this link.

 Zoals beloofd is hier het tweede ontbrekende deel van de top 100 van 1961. Het blijft jammer dat een groot deel van de presentatie ontbreekt ik  heb ondanks dat geprobeerd er een beluisterbaar geheel van te maken.

 

Update: begreep dat de link niet werkte. Deze wel. Please login or register to see this link.

bewerkt door PowerMusic
Link aangepast
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 3
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Ik herinner mij nog goed dat ik als kind van 13 jaar in de jaren 80, op vakantie in ons zomerhuisje, met mijn vader 's nachts naar de top 100 uit 1962 luisterde. Het vormt nu een van mijn dierbaarste herinneringen.

 

Het is fantastisch en ongelooflijk dat ik nogmaals deze uitzending kan beluisteren, nu bijna 40 jaar terug in de tijd!

 

Heel hartelijk bedankt, en ik ga ook de andere afleveringen beluisteren. Ik verheug mij er nu al op.

 

Als iemand de lijst voor 1962 die destijds in Tros Kompas is afgedrukt nog heeft en zou willen delen (deze lijst zit er jammer genoeg voor 1962 niet bij; voor de andere jaren wel), en/of de precieze datum van de uitzending weet, dan ben ik hier heel erkentelijk voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Op 11-10-2018 om 11:34 zei jhvdheuvel:

Onder het mom van niet geschoten is altijd mis.... Heb je misschien ook toevallig de volledige uitzending van de Top-2000 van het jaar 2000 of 2002 ergens op de plank liggen?

Van de Top 2000 van het jaar 2002 heb ik destijds zo'n 30 a 40 uur opgenomen, maar die heb ik bewaard op gewone cd's en op lengte geknipt. Achteraf stom. Er is in sommige gevallen dus vijf of tien minuten per uur uit. 
Kost me ook wel wat tijd om die downloadbaar aan te bieden. Ik zet het op de lijst voor als ik tijd heb.

 

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.