Spring naar bijdragen

Holland FM bladen 1-3


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Bedankt, scheelt weer wat scanwerk. En ik heb ook geen idee waar ik ze heb liggen. Heeft de lokale tijdschriftenwinkel destijds speciaal voor mij besteld. De andere exemplaren heeft hij volgens mij nooit verkocht. Hoeveel zijn er eigenlijk uitgebracht? Ik meen dat ik er 4 heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Holland FM was van Gerro Vonk, die een hele stapel AM frequenties had gekregen

1224

828

1332

1035

1584

1557

1485 2x

1602

Als ik het goed heb

 

Alleen 1224 en 828 zijn in gebruik genomen.

1224 met de Communicator, oude zendschip van Laser dat gekocht werd enn aangepast.

 

De frequenties zijn voor 17 miljoen gulden (!) aan Veronica verkocht toen die zonodig weer commercieel ging en veel frequenties nodig had voor al haar radioplannen - 5 zenders.

 

HollandFM was een gezellige zender, leuker dan het toen eveneens Ned talige Noordzee op FM

 

Veronica gebruikte 1224, 828 en 1035. 1332 Utrecht was gepland, en leverde het surplus aan frequenties in die na mijn aandringen in de Kamer verdeeld zijn. Ad Bouman en Michael Bakker kregen 1584 voor Gooiland en ik had 1602 (Die we op de Norderney in Leeuwarden in gebruik wilden nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.