Jump to content
Sign in to follow this  
ruudam

Rap op Radio 1

Recommended Posts

De NPO heeft weer iets gevonden om de oudjes van Radio 1 te krijgen.

Rap, live, nu vrijdagmiddag 17.50 in Nieuws en Co.

Misschien een tip voor andere zenders zoals Radio 2, moet ook kunnen op Radio 4 en zelfs 5.

Ja, die verjonging is een groot succes.

• Sad 1

In 82 kwam onder leiding van Afrika Bambaataa The ZuluNationShow tussen 0200 en 0300 op de woensdag ochtend op de radio. Er werd nogal lacherig over gedaan, inmiddels zijn deze shows zo'n beetje collectors items en Rap uitgegroeid tot de grootste vorm van muziek die er is.

Ben het met je eens dat Radio 1 zich daar niet mee bezig moet houden maar ach, het zijn barre tijden en iederéén wil een graantje meepikken zal maar zeggen.

Zo vind ik bv. dat een sigaren winkel sigaren en sigaretten moet verkopen en geen plakband en kauwgum, een platenwinkel elpees en cd's en geen koffie mokken en telefoons.

Grt. June

De meeste "platenzaken" hier in de buurt leven volgens mij van "coffee to go" en niet van vinyl.

20 uur geleden zei Junebug:

In 82 kwam onder leiding van Afrika Bambaataa The ZuluNationShow tussen 0200 en 0300 op de woensdag ochtend op de radio. Er werd nogal lacherig over gedaan, inmiddels zijn deze shows zo'n beetje collectors items en Rap uitgegroeid tot de grootste vorm van muziek die er is.

Ben het met je eens dat Radio 1 zich daar niet mee bezig moet houden maar ach, het zijn barre tijden en iederéén wil een graantje meepikken zal maar zeggen.

Zo vind ik bv. dat een sigaren winkel sigaren en sigaretten moet verkopen en geen plakband en kauwgum, een platenwinkel elpees en cd's en geen koffie mokken en telefoons.

Grt. June

De Rap Van Afrika Bambaataa is niet te vergelijken met de huidige rap, ik had zelfs een plaatje van AB in de Paradijs playlist.

De huidige rap is eentonig, alles lijkt op elkaar en het is eigenlijk geen muziek. Rete saai en very irritating.

Alleen maar te pruimen met pilletjes, kortom drugsrelated. Moest verboden worden. net als al die andere - alleen met pilletjes te pruimen - muziek, en zeker op de radio.

5 uur geleden zei ruudam:

Moest verboden worden.

:-)

Nou in ieder geval wel op een nieuwszender, daar wil ik geen 'muziek' horen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By martinja
      Dit programma gaat over het overlijden van Rob Out - ze blikken terug naar een programma dat eerder uitgezonden is in 1997. Ik vond dit toen een zeer interessant programma.

NPS-R1_20040111_2100-2200(UithetNieuws-FrenkvdLinden-RobOut)
      Please login or register to see this link.
    • By martinja
      VPRO Radio 1 - 07032010 [2] Astrid Nauta - OVT-Het Spoor Terug-De Vrije Radio In De Jaren '80
    • By martinja
      Van de Golden Radio NL server, met dank aan Guido

Kunststof 2009 06 25 - Andre van Duin en Ferry de Groot Zijn te Gast

• By ruudam
      Op dit moment (ma 14 juni, 17.00) is er een grote telefoonstoring bij KPN.
      Radio 1, Nieuws en Co, besteedt daar aandacht aan.
      Het wordt als een storing van het noodnummer 112 gemeld, dus wordt er gebeld met de politie.
      Die verteld wat ze doen om met wat noodmaatregelen. Zo wordt er een alternatief noodnumer gemeld (088 6628240)

Wat onze journalistieke domhoofden niet door hebben is dat het een ALGEMENE telefoonstoring is en dus KPN zaak, dus waarom niet gebeld met KPN over hoe lang de storing duurt en wat de oorzaak is enz.

Want kennelijk kunnen ze in het dorp nog gewoon bellen, ik niet hier in Utrecht,. Niets werkt meer, niet vast (KPN), niet mobiel (KPN), niet via XS4All (ook KPN).

Dus werkt ook het alternatieve nummer niet bij mij, want NIETS werkt meer, ik kan niemand bellen, mn vrienden, mn zakenrelaties, ook niet Sinterklaas en de Kerstman, helemaal niets.
      Dus ook alternatieve noodnummers werken niet (getest). Wie geeft ze die technische cursus.....(Quorum technische redacteuren??)

• By martinja
      Van de Golden Radio NL server

BBC Radio 1 30-09-1967 Tony Blackburn {Opening Of Radio 1}

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,544
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Zeitreise
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.