Spring naar bijdragen

[Uitzoek] VOO en onbekend


Vincent

Aanbevolen berichten

Die van  Voo-onbekend-35 min is een beetje verwarrend: het kan ergens in de week van 27 december 1976 (Ze draaien de Avro's (!) RT tip Dutch Rhythm Steel & Show Band - January February) zijn, maar ook in de week van 22 januari 1977, want ze draaien de Tros paradeplaat en tevens  de Alarmschijf van David Dundas, maar dan draait Abba met Knowing me, Knowing you Alarmschijf van 19 februari 1977. Voorts hebben ze het over 

Op het laatst draait de alarmschijf  van 5 maart 1977 (Mary Macgregor). Ik hoor ook veel vroege 1977 Lente nummers:

Conclusie ergens in maart 1977!!!

PS: voor de liefhebbers: beide mediafire links van Jan-Fre werken nog steeds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent pinned this discussie

Beste Vincent, 

Ik wil toch nog even terugkomen op Voo-onbekend-35 min

Ik heb er nog eens een oud Hitdossier van 1990 bij gehaald en ontdekt dat het fragment een opeenvolging is van alarmschijven (had ik eerst niet in de gaten). Het fragment begint met Smokie en omdat het fragment afbreekt bij Mary MacGregor is het mogelijk dat het nog verder gaat en het clipje dus recenter dan maart 1977 is. Ik begrijp ook wel, dat het een fragment uit duizenden is hier op het IRC/RTP, maar omdat ik van speurtochten hou, toch een vermelding waard vind ik (misschien dat enkele leden hier het nu kunnen plaatsen):

 

irc.jpg

bewerkt door Omnivoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent unpinned this discussie
  • 1 month later...

Hier bericht van een mede-vorser.

Een jaaroverzicht van Alarmschijven lijkt waarschijnlijk, alleen is het raar dat Veronica dit non-stop doet.

Volgens de Veronica-gids heeft de VOO op vrijdag 30 december gewoon de Top 40 en Tipparade samengevat tussen 19 en 20 uur.

Misschien is het niet voor de radio, maar is het zo'n Info-programma van de Stichting Top 40 voor de boetieks (hoewel die ook altijd gepresenteerd waren).

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.