Spring naar bijdragen

Ton Schipper


Fons

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Fons:

De laatste persoonlijke top 10 in presentatie van Ton Schipper is de nooit uitgezonden tape met deze specificaties:
MiAmigo-19781020-1500-1600 Persoonlijke top 10-Ton Schipper [studio] [nooit uitgezonden]
Fons

Hoi Fons, 

 

Ik vernam van Ton Schipper dat ook hij op zoek is naar dit programma. 

Hij is eveneens op zoek naar zijn allerlaatste programma die hij maakte voor Mi Amigo, waar hij blijkbaar nogal wat tijd aan besteed had om er iets speciaal van te maken ... doch het bereikte nooit een uitzending.  

Hij is overtuigd dat er iemand in België deze originele tape in zijn bezit zou hebben, maar weet niet waar deze zou te vinden zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vincent:

Opname zit in het archief, het is bijna de 20e...

Dank Vincent 

 

Er zou ook een programma van Ton door hem gemaakt zijn voor een latere datum, zijn officieel laatste programma voor hij terugkeerde naar België (cfr legerdienst etc) 

Dit zou "ergens" rondzwerven ... wellicht duikt dit ook ergens op ... Ton is op zoek naar dit programma maar was tot nu onvindbaar voor hem. 

 

Dank alvast ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei EventRMA:

Hoi Fons, 

 

Ik vernam van Ton Schipper dat ook hij op zoek is naar dit programma. 

Hij is eveneens op zoek naar zijn allerlaatste programma die hij maakte voor Mi Amigo, waar hij blijkbaar nogal wat tijd aan besteed had om er iets speciaal van te maken ... doch het bereikte nooit een uitzending.  

Hij is overtuigd dat er iemand in België deze originele tape in zijn bezit zou hebben, maar weet niet waar deze zou te vinden zijn. 

Ik begrijp het woord "eveneens" niet.

MiAmigo-19781020-1500-1600 Persoonlijke top 10-Ton Schipper [studio] [nooit uitgezonden] is dan toch dit allerlaatste programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-10-2018 om 15:46 zei Fons:

De laatste persoonlijke top 10 in presentatie van Ton Schipper is de nooit uitgezonden tape met deze specificaties:
MiAmigo-19781020-1500-1600 Persoonlijke top 10-Ton Schipper [studio] [nooit uitgezonden]
Fons

geen link ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik begrijp het woord "eveneens" niet.

MiAmigo-19781020-1500-1600 Persoonlijke top 10-Ton Schipper [studio] [nooit uitgezonden] is dan toch dit allerlaatste programma.

Eveneens is wellicht een woord gebruikt bij ons in Vlaanderen. 

Eveneens betekend "ook" 

Dus afgezien van andere uitzendingen die mogelijks de antenne niet haalden, maar reeds vooraf opgenomen waren in Playa, is hij "ook" op zoek naar zijn allerlaatste programma. 

 

*** Ik stuurde Ton net een bericht en wacht nu op zijn antwoord. Ik zal asap de titel van zijn gezochte programma posten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei EventRMA:

Eveneens is wellicht een woord gebruikt bij ons in Vlaanderen. 

Eveneens betekend "ook" 

Dus afgezien van andere uitzendingen die mogelijks de antenne niet haalden, maar reeds vooraf opgenomen waren in Playa, is hij "ook" op zoek naar zijn allerlaatste programma. 

 

*** Ik stuurde Ton net een bericht en wacht nu op zijn antwoord. Ik zal asap de titel van zijn gezochte programma posten. 

Eveneens heeft inderdaad dezelfde betekenis in het Nederlands.

Maar wat was dan de geplande datum waarop dit allerlaatste programma uitgezonden had moeten worden is eigenlijk mijn vraag.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Albatrosstudio:

Eveneens heeft inderdaad dezelfde betekenis in het Nederlands.

Maar wat was dan de geplande datum waarop dit allerlaatste programma uitgezonden had moeten worden is eigenlijk mijn vraag.

Dat is onderdeel van mijn bericht dat ik naar Ton stuurde. 

Ik veronderstel dat hij straks antwoord stuurt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.