Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 20-10-1978


Vincent

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.

Dank Vincent, 

Als ik het goed begrijp was, te oordelen naar de start van het programma, dit ook het effectief laatste programma van Ton voor Mi Amigo. 

Ben ik correct of zijn er nog andere nog niet bekende die reeds opgenomen waren door hem ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Vincent:

dit is de laatste die ik van hem heb. Tot november zijn er nog wel studio opnames van Haike bekend, maar niets meer van Ton.

Mooi ... Dank voor de bijdrage Vincent 👍 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is het einde van een verhaal omdat Radio Mi Amigo International was de radio die MV Mi Amigo uitzond. Na 20 oktober 1978 zal het nooit meer hetzelfde zijn. Ik dacht niet dat er nog steeds zoveel opnames van deze radio waren dat ik luisterde toen ik nog een tiener was! Hartelijk dank aan iedereen voor het openen van je audio-archief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.