Spring naar bijdragen

Ad Roland bedankt.


Juul

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Juul:

Het bedankt singletje voor Ad toen ie weg ging. Geregled door collega Peter de Mooy †.

 

Ik heb veel waardering voor Ad Roland, maar vind dit plaatje toch wel een beetje 'klef' klinken. Misschien wist Ad er wel niets van.

Ik hoor...'.bedankt Ad Roland, bedankt ook Peter de Mooy. Jullie waren een fantastisch koppel namens al die Nederlandse artiesten...'

 

 

Wordt hier de waarheid niet met voeten getreden? Was Ad Roland  wel het uithangbord en de promotor voor de Nederlandstalige artiesten?

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Ad wist er niks van. Was een aktie van Peter. En over dat laatste, je hebt in mijn ogen gelijk.

Hoewel Ad  in mijn beleving ook niks had met buitenlandse artiesten.

Maar ik weet wel dat ie het in eerste instantie niet leuk vond dat er mensen van Veronica en Noordzee bij de TROS kwamen.

Hij heeft zich later ontwikkeld tot wat hij "geworden is". Daar was toen  in mijn mijn beleving niet zo veel van te merken.

Ik weet nog dat Tom en Ferry soms zeiden "Mi Amigo hé?"...............

 

Ad is en was toen ook al een vreselijk aardige gozer.

 

Ad Roland 2.jpg

Ad Roland.jpg

 

 

 

TROS 3  ploeg 1975.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Juul:

Maar ik weet wel dat ie het in eerste instantie niet leuk vond dat er mensen van Veronica en Noordzee bij de TROS kwamen.

Hij heeft zich later ontwikkeld tot wat hij "geworden is". Daar was toen  in mijn mijn beleving niet zo veel van te merken.

Ik weet nog dat Tom en Ferry soms zeiden "Mi Amigo hé?"...............

 

Juul, zou je dit iets meer kunnen toelichten? Het lijkt er op alsof de anderen hem niet goed genoeg vonden.

 

Uit welk jaar is het artikel? Hugo van Gelderen poseert op de foto en die is in 1995 aan hartfalen overleden. Dat Hugo  volgens het artikel figuurlijk gesproken de zee  heeft geroken  in 'zijn' REM periode klopt niet. Hij heeft nooit op het REM eiland gezeten en/of programma's daar voor gemaakt. Dus hoe zo,' zijn 'REM periode?

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je eerste vraag ga ik hier niet beantwoorden.

 

Over Hugo, hij werkte vlak voor de TROS al in A'dam waar het kantoor van de REM was.

Hij werkte daar in de "overgangs periode" van REM tot TROS.

Wij zeiden altijd 'Hugo heeft een streepje voor bij de bazen want hij heeft me geholpen leden tellen".

 

Later werd dat anders, want waren die bazen van het eerste uur er niet meer...........

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-10-2018 om 14:42 zei Juul:

Je eerste vraag ga ik hier niet beantwoorden.

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig...

 

Heb begrepen dat de foto uit 1975 dateert. Ook toen was Nederland al een 'blauw' land. Het valt me iedere keer weer op hoeveel Nederlanders er  in het 'blauw' bijlopen. Pak, broek ,overhemd, jas, jurk, stropdas. Erg véél blauw.  

 

Gerard de Vries(†) valt als enige uit de toon met zijn rode 'golf' broek.  

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.