Spring naar bijdragen

Radio London mei 1967 (The Beatles)


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe de Sergeant Pepper Lonely Hearts Clubs Band LP eerder werd uitgebracht dan verwacht ?

Please login or register to see this link.

 

Nu we toch bezig zijn. Dan kan er dit als extra dan ook wel bij.

 

Hier is de Story van Radio London BIG - L 266. En daarin komt het stukje waarvan sprake hier boven dus uitkomt.

Hier is Please login or register to see this link. en hier dan Please login or register to see this link.   (zonder wachtwoord mediafire)

 

De website die hier onder (Bron) staat vermeld daar staat er nog veel meer voor wie er niet genoeg kan van krijgen ?

 

galaxy-sgtpepper.jpg

Bron : Please login or register to see this link.

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei RobMesander:

Op deze site die ik nog niet kende staan veel lange opnames o.a. RNI 1970-1972 die ik niet heb.

Password is nodig voor unzippen, hem aangevraagd.

 

Rob

Vermeld de link eens aub ? als je deze site bedoelt Please login or register to see this link.

dan kan ik jou zo het wachtwoord geven om audio bestanden te unzippen.

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jan-Fre:

freeradio, maar dat weet iedereen.

 

Ik had ook wel een vermoeden dat het die site is ? maar ik wou hier geen wachtwoord geven. Maar ja zoals je schrijft zowat iedereen weet het. Haha.

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Jan-Fre:

freeradio, maar dat weet iedereen.

het openen van RNI opnames lukt (mij) hiermee niet

 

17 uur geleden zei RobMesander:

Op deze site die ik nog niet kende staan veel lange opnames o.a. RNI 1970-1972 die ik niet heb.

Password is nodig voor unzippen, hem aangevraagd.

 

Rob

Ik hoor het wel van je Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Radio259:

Ik had ook wel een vermoeden dat het die site is ? maar ik wou hier geen wachtwoord geven. Maar ja zoals je schrijft zowat iedereen weet het. Haha.

 

Hee 'slimmerik', het gaat over de link die jij (zelf) in je eerste bijdrage (onderaan) hebt geplaatst, het gaat (hier) helemaal niet over Azanorak, maar specifiek hier over:  Please login or register to see this link.

 

En daar heb je een Password voor nodig en dat kun je via deze link krijgen: Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Hee 'slimmerik', het gaat over de link die jij (zelf) in je eerste bijdrage (onderaan) hebt geplaatst, het gaat (hier) helemaal niet over Azanorak, maar specifiek hier over:  Please login or register to see this link.

 

En daar heb je een Password voor nodig en dat kun je via deze link krijgen: Please login or register to see this link.

 

Ja dat kan je zeker krijgen , je moet een mail sturen. En dan krijg je dat via mail want ik heb het ook gevraagd. Maar slim zijn of niet. Als iemand niet eerst gaat uit leggen waarover het gaat ? dan kan niet antwoorden dat is toch wel duidelijk dacht ik of niet soms. En ik zou als ik van jou was dat woordje 'slimmerik' weg laten want dat stel ik niet zo erg op prijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Hee 'slimmerik', het gaat over de link die jij (zelf) in je eerste bijdrage (onderaan) hebt geplaatst, het gaat (hier) helemaal niet over Azanorak, maar specifiek hier over:  Please login or register to see this link.

 

En daar heb je een Password voor nodig en dat kun je via deze link krijgen: Please login or register to see this link.

 

Hee 'slimmerik', als je eens goed kijk staat er bij die link ook vermeld " bron " en dat is maw om te melden dat die foto die i daar geplaatst heb van die website vandaan komt. Zo en nu is dat 1-1 en ben je nu blij ? zo kan die wel weer he.

 

Op 2-11-2018 om 17:34 zei RobMesander:

Op deze site die ik nog niet kende staan veel lange opnames o.a. RNI 1970-1972 die ik niet heb.

Password is nodig voor unzippen, hem aangevraagd.

 

Rob

 

Al die opnames van RNI daar staat zo een beetje het halve internet vol van. En ik denk niet dat er hele grote verschillen zullen zijn want vaak gaat het in de meeste gevallen altijd bijna om de zelfde opnames. En als je het ene wachtwoord niet weet ,, dan ga je wat rond zoeken en dan heb je 8 op 10 kansen dat je ergens op een andere plak de zelfde file vind en dat je wel het wachtwoord kent. Ik vermoed dat hier Please login or register to see this link.   toch wel de meeste staan van RNI ?

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.