Spring naar bijdragen
David Peeters

3FM archief - MetMichiel (NPS) afleveringen

Aanbevolen berichten

30/11/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, kaarten voor Inner City 2006, interview met The Automatic, Holland's Next Top Mother, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, de Popquiz en Eric Corton mag de kandidaat helpen.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

04/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, cd van Infadels + de game FIFA 07 weggeven, nieuw nummer voor het Make Some Noise-project, Seks MetMichiel, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, de Popquiz, de Boekenclub.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

05/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, stemadvies voor de dj-verkiezing van het Glazen Huis, weggeven cd Infadels + FIFA 2007, de Linkdump, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, voicemail van Giel Beelen inspreken, de Popquiz, Giel belt terug naar Michiel, de Boekenclub.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

06/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, eerste keer The Automatic - Monster (badeend versie), stemadvies voor de dj-verkiezing van het Glazen Huis, weggeven cd Infadels + FIFA 2007, te gast is staatssecretaris Pieter van Geel van VROM en hij komt praten over de klimaatverandering, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, voicemail van Giel Beelen inspreken, de Popquiz, praatje met Eric Corton, de Boekenclub.

bewerkt door David Peeters
  • Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

07/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, stemadvies voor de dj-verkiezing van het Glazen Huis, Nieuws Request, weggeven cd Infadels + FIFA 2007, finale Holland's Next Top Mother (wie maakt de lekkerste appeltaart?, wie kan het beste stofzuigen?, de kinderkennisquiz), de Singlestrijd, laatste uur = request uur.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

11/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, weggeven dvd serie '24' seizoen 5, kaarten voor Extrema New Year's Eve, Seks MetMichiel, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, kaarten voor The Lost Prophets, de Popquiz, de Boekenclub.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

12/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Bart Arens

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, kaarten voor Extrema New Year's Eve, weggeven dvd serie '24' seizoen 5, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, de Popquiz, de Boekenclub.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

14/12/2006 [19.00-22.00[ MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, zoektocht naar het James Last liedje dat Michiel vaak in zijn programma draait, kaarten voor Extrema New Year's Eve, weggeven dvd serie '24' seizoen 5, de Singlestrijd, laatste uur = request uur, de Popquiz, de Boekenclub.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

18/12/2006 [19.00-22.00] MetMichiel - Michiel Veenstra

Het nieuws v/d dag, Nieuws Request, bellen met de 3 dj's van Serious Request 2006 (Giel Beelen, Gerard Ekdom en Sander Lantinga), de Singlestrijd, laatste uur = request uur, bellen met initiatieven van luisteraars voor Serious Request, de Popquiz, de Boekenclub met striptekenaar Hanco Kok.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Max
      Vr 01.02.2019 De Start Van KINK - Michiel Veenstra 1800 - 2000 uur

• Door David Peeters
      08/09/2006 [19.00-22.00] Aflevering 1 - Ekstra Weekend - Gerard Ekdom en Michiel Veenstra

Gast: Yellow Pearl

Gerard en Michiel praten over hun avonturen in een pretpark tijdens de Arbeidsvitaminen Bedrijfsuitjesdag, de Wildprik, de Voicelift, Gerard over zijn angst voor achtbanen, voicemail van Coen Swijnenberg inspreken over 'tepelhoedje', Gerard op drums, Operation DJ Sandstorm, de Realitycheck, de 'ik-zal-kijken-wat-ik-voor-je-kan-doen request'.

Beelden Bedrijfsuitjesdag 2006: 

• Door David Peeters
      In 2007 maakte Michiel Veenstra een week radio met zijn programma MetMichiel (3FM) vanaf Spitsbergen om de klimaatverandering onder de aandacht te brengen.

• Door Dank Frenk Visser
      3fm en de ntr hebben alle uitzendingen van ekstra weekend offline gehaald. Nu zag ik dat er op deze site al het een en ander was doorgestuurd, maar dit was vaak via links die al lange tijd zijn verlopen.
      Nu is dus mijn vraag of iemand nog een lading uitzendingen (het liefst vanaf begin 2013) tot z'n beschikking heeft?

Alvast bedankt,
    • Door Vincent

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3771
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    zilverado
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.