Spring naar bijdragen
David Peeters

3FM archief - MoveYourAss (LLiNK) afleveringen

Aanbevolen berichten

MoveYourAss - Rudy MacKay - 05/09/2006 [22.00-01.00] Aflevering 51

Het programma bestond precies 1 jaar. Met o.a. 4 vragen aan The Kooks, de Protest Song met Voicst, de truckersplaat, interview El Pino and The Volunteers, de linkeplaat (request), het nieuws met rapper Sykes.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

12-09-2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 52

Met onderwerp: hoeveel cosmetica gebruiken mannen?, kaarten voor Kraak & Smaak, 4 vragen aan de band Forward, Russia!, te gast jongeren uit Kenia van Ghetto Radio, de truckersplaat, de linkeplaat (request), Dieren in het land met Barbara Kathmann.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

19/09/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy Mackay - Aflevering 53

Weggeven cd van Scissor Sisters, de vraag: wat vind je van het koningshuis?, 4 vragen aan de Scissor Sisters, weggeven van dvd + cd Brokeback Mountain, bellen met iemand van Radio Zamaneh (een Perzischtalige zender gevestigd in Amsterdam uitzendend via de korte golf, satelliet en internet), Rudy speelt 'Country Roads' op gitaar, een alternatieve troonrede door rapper Casual en FunX, de truckersplaat, de linkeplaat (request), Dieren in het land met Barbara Kathmann, interview Badly Drawn Boy.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

26/09/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 54

Weggeven cd van Basement Jaxx, de vraag: vergeet jij soms ook rekeningen te betalen?, interview met Tom Barman van dEUS over de 0110-concerten voor verdraagzaamheid in Vlaanderen, C-Mon & Kypski live in de studio, interview met een artiest uit Kososvo i.v.m. Internationale dag van de vrede, de truckersplaat, rapper Sykes met het nieuws, de linkeplaat (request), Dieren in het land, interview met muzikant Stijn Vandeputte.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

03/10/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 55

Kaarten voor James Morrison, kleine dieren uit de Reptielen Zoo in de studio i.v.m. Werelddierendag, 4 vragen aan de Amerikaanse garagerockband Be Your Own Pet, de truckersplaat, het nieuws v/d week in een rap, de Linkeplaat (request), interview met Maria Mena, Dieren in het land.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

10/10/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 56

'90s Request uitzending: het '90s intro spel, Rudy's kampvuur request (Rudy speelt Wonderwall en Basket Case op gitaar), kent-u-deze-nog-namen-quiz, bellen met iemand uit de 'Mackaystraat' in Delft, de truckersplaat, het nieuws v/d week in een rap, de Linkeplaat (request).

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

17/10/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 57

Interview met The Pipettes, in de studio de Nederlandse band Silence Is Sexy, 'Raad eens en het is gratis'-spel, bellen met Jan-Willem van Greenpeace i.v.m. een spaarlampactie, de truckersplaat, Dieren in het land met Barbara Kathmann, de Linkeplaat, interview met The Freestylers.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

24/10/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 58

Met kaarten voor concert van Skin, de vraag: wie zijn je beste vrienden?, 4 vragen aan Badly Drawn Boy, interview en optreden de Eindhovense band Omski, bellen met Sandra de nieuwe jongerenvertegenwoordigster van de VN, Dieren in het land, de truckersplaat, 3fm prijzenfestival, bellen met 3fm-dj Barbara Karel in Zuid-Afrika i.v.m. Save The Children, de Linkeplaat, interview met de Belgische band Goose.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

31/10/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy Mackay - Aflevering 59

4 vragen aan Fink, kok maakt veganistische shoarma, kaarten voor de film Wild Romance, de vraag: wat zou je niet kunnen missen?, weggen van vinyl-album Scissor Sisters, interview met 2 veganisten in de studio, de truckersplaat, het nieuws van de week in een rap, de Linkeplaat, Dieren in het land met Barbara, interview met de Nederlandse band Alamo Race Track.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

07/11/2006 [22.00-01.00] MoveYourAss - Rudy MacKay - Aflevering 60

Kaarten voor Justin Timberlake, de vraag: waar maak je je zorgen om?, 4 vragen aan Snow Patrol, live de Nederlandse band Ghost Trucker, het nieuws van de week in een rap, de laatste truckersplaat, de Linkeplaat, Dieren in het land met Barbara, interview met de Britse indieband The Pipettes.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3683
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    Jos Vinken

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.