Spring naar bijdragen

Hallo hier Hilversum


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ondanks de kritische tonen, luister ik wel graag naar dit programma. Wellicht dat de diepgang soms wat ontbreekt vind ik de interactie tussen Arjan en Harm onderhoudend en de opmerkingen van Harm wel vaak geestig....maar da's persoonlijk. En ik 'voel' wel de liefde voor het medium  radio bij beide presentatoren....dus ik kijk uit naar de afleveringen die nog gaan komen....en gelukkig zijn er dat nog velen :).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu ook de delen met als gast Jacques Klöters geluisterd. Die bevielen mij zeer !!! Fantastische fragmenten over de radio van !van heel lang geleden jaren 20 t.m 40. Jacques liet zich niet van de wijs brengen en bracht zeer deskundig de informatie, Ik ka denze delen van harte aanbevelen !

 

p.s. sneeuw viel mee..

 

Hans Marijs

bewerkt door hans558
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 31-1-2019 om 10:41 zei rauhfaser:

Jammer als er mensen zijn die afhaken, voor de 'volhouders' blijf ik beschikbaar voor opbouwend kritische opmerkingen.

 

Edwin

Ik heb van de week nog een poging gewaagd en 2 afleveringen beluisterd, maar er is aan de presentatie helaas nog steeds niet veranderd. Sterker nog in 1 van de afleveringen die ik beluisterde werd er zelf lacherig gedaan over een aantal negatieve reacties. Echt zonde dat Arjan voor deze opzet heeft gekozen. Zoals ik al eerder aangaf heb ik enorm heb genoten van de radioreeks 50 jaar 3FM op KXRadio, maar die al commentaren en meningen van Harm Edens na of tijdens de oude fragmenten in deze reeks zijn erg irritant en maken het beluisteren van deze podcasts wat mij betreft niet prettig.

 

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei pvanklei:

Ik heb van de week nog een poging gewaagd en 2 afleveringen beluisterd, maar er is aan de presentatie helaas nog steeds niet veranderd. Sterker nog in 1 van de afleveringen die ik beluisterde werd er zelf lacherig gedaan over een aantal negatieve reacties. Echt zonde dat Arjan voor deze opzet heeft gekozen. Zoals ik al eerder aangaf heb ik enorm heb genoten van de radioreeks 50 jaar 3FM op KXRadio, maar die al commentaren en meningen van Harm Edens na of tijdens de oude fragmenten in deze reeks zijn erg irritant en maken het beluisteren van deze podcasts wat mij betreft niet prettig.

 

Peter

Tenenkrommend gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎16‎-‎3‎-‎2019 om 12:12 zei Albatrosstudio:

Tenenkrommend gebeuren

 



 

Op ‎16‎-‎3‎-‎2019 om 13:53 zei Juul:

Zegt ook iets over het "radio vakmanschap"  van Arjan. Want hij laat het gebeuren....................

"schijt aan de luisteraar, als wij maar lol hebben".

 

Op ‎16‎-‎3‎-‎2019 om 09:51 zei pvanklei:

Ik heb van de week nog een poging gewaagd en 2 afleveringen beluisterd, maar er is aan de presentatie helaas nog steeds niet veranderd. Sterker nog in 1 van de afleveringen die ik beluisterde werd er zelf lacherig gedaan over een aantal negatieve reacties. Echt zonde dat Arjan voor deze opzet heeft gekozen. Zoals ik al eerder aangaf heb ik enorm heb genoten van de radioreeks 50 jaar 3FM op KXRadio, maar die al commentaren en meningen van Harm Edens na of tijdens de oude fragmenten in deze reeks zijn erg irritant en maken het beluisteren van deze podcasts wat mij betreft niet prettig.

 

Peter

Er wordt hard en met liefde aan de serie gewerkt.

Ik kan jullie de aflevering van van vorige week zondag, over 'Breaking News' , wat mij betreft de beste tot nu toe, van harte aanbevelen.

Los van de inhoud van deze aflevering: aan het begin wordt vrij uitgebreid ingegaan op de feedback van luisteraars. Ik heb hier niks mee te maken (ik lever de fragmenten aan), maar ik kan me niet voorstellen dat dit wordt beschouwd als een 'lacherige' reactie op de mailtjes. Integendeel!

Please login or register to see this link.

 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-3-2019 om 17:20 zei rauhfaser:
Citaat


Er wordt hard en met liefde aan de serie gewerkt.

Ik kan jullie de aflevering van van vorige week zondag, over 'Breaking News' , wat mij betreft de beste tot nu toe, van harte aanbevelen.

Los van de inhoud van deze aflevering: aan het begin wordt vrij uitgebreid ingegaan op de feedback van luisteraars. Ik heb hier niks mee te maken (ik lever de fragmenten aan), maar ik kan me niet voorstellen dat dit wordt beschouwd als een 'lacherige' reactie op de mailtjes. Integendeel!

Please login or register to see this link.

 

 


Ik geniet zeker van de serie. En kan de humor van Arjan en Harm waarderen. En negatieve reacties zijn volgens mij gemakkelijker dan positieve. Dus ga zo door. Interactie en liefde voor het medium is er! En Breaking News was mooi. 

Bij deze serie voel ik de liefde voor Radio. En bij hallo-hier-Hilversum niet. Bij die laatste ben ik na paar aflevering afgehaakt. 
Succes met al het werk voor de serie. Allemaal liefdewerk, oud papier. Dus ga zo door.

 

 

bewerkt door Rrrricky
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.