Spring naar bijdragen
  • 0

Pixeldria downloads


Victoria22

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Hallo,

 

Sorry dat pixeldrain problemen oplevert. De site groeit de laatste tijd erg snel en ik heb moeite om de DMCA en virus meldingen bij te houden. Ik krijg tegenwoordig elke dag e-mails van overheidsinstanties van over de hele wereld die bestanden van mijn website willen halen. Als ik langer dan een dag wacht met het verwijderen van een virus wordt mijn website geblokkeerd door virusscanners. Ik ga proberen dit proces te automatiseren, maar dat gaat wel wat tijd kosten.

 

Het goede nieuws is dat er al twee weken geen virussen zijn geupload, dus de virusscanners zouden binnenkort de blokkades weer moeten opheffen. Hoe lang dat duurt ligt aan het bedrijf wat de scanner maakt natuurlijk.

 

Groetjes,

Wim (van pixeldrain)

bewerkt door Fornax
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
  • 0
36 minuten geleden zei Victoria22:

Goedemorgen.

Bij alle downloads die ik probeer te doen krijg ik een norton virusmelding en als ik die negeer wordt de download afgebroken.

Ik gebruik firefox.

Enig idee wat de oplossing is behalve een andere virusscanner?

V.G. Victoria22 Almere.

Ik heb zelf geen Norton virusscanner, maar van alle bekende browsers werkt bij mij de relatief onbekende browser 'Vivaldi' het beste om zowel  goed vanaf Pixeldrain en Zippyshare te kunnen downloaden. 

Mocht je eventueel dan nog last hebben van de Norton-virusscanner,  dan zou je deze ook tijdelijk via (Ctr-Alt del) 'taakbeheer' kunnen uitschakelen.

 

Gr, Melle

 

 

Vivaldi browser.PNG

Link naar opmerking
  • 0

Goedemiddag Melle en Geert.

Het installeren van Vivaldi is met mijn beperkte kennis niet gelukt en ook de taakbeheer functie niet betreffende Norton.

Uiteindelijk lukte de downloads wel weer via Internet explorer , maar alleen als ik op de Norton virus page : doorgaan naar Programma aanklik en elke keer dat ik op het internetcafe wil inloggen dien ik me opnieuw in te loggen.

Maar goed dan kan ik mee leven.

Bedankt voor jullie suggesties.

V.G. Victoris22 

Link naar opmerking
  • 0

Ik vind het laatste weken een drama. In een eerdere reacte schreef ik dat ook al.

In FireFox krijg ik steeds een "failed" melding. ( zie afbeelding.)

 

Maar in bijv. Safari en SeaMonkey  gaat het weer wel.

Het is gewoon niet Windows of MAC gerelateerd, dus blijkt. Maar wat dan wel ?

Ik gebruik GEEN antivirus gedoe. Dus dat is het ook niet.

Dus als ik al download, komt niet veel voor, dan gebruik ik de bovenstaande browsers maar. En uploaden naar Pixeldria doe ik al helemaal niet meer.

 

Sterkte allemaal.

 

 

misluktFirefox.jpg

Link naar opmerking
  • 0

I've been having the same issue with Eset blocking Pixeldria since yesterday.  I normally use IE11 but if I try Edge it gets blocked and says the website is unsafe and Windows Defender Smartscreen is blocking some content on pixeldria.in as its unsafe.  I had a similar problem in IE11 with smartscreen on Sunday but disabled it which allowed me to download.  Unfortunately with Eset blocking the site, there isn't much I can do as I'm not disabling that.

Link naar opmerking
  • 0

Omwille van het feit dat Pixeldra.in een langere bewaartijd heeft en dat dit verlengd wordt iedere keer iemand download zijn er hier al velen overgeschakeld naar Pixeldra.In    Dit blijkt geheel geschikt te zijn voor onze hobby, want volgens de man hierachter die ook af en toe hier iets post, wordt Pixeldra.in voornamelijk door de leden van deze site gebruikt. Met wetransfer verdwijnen de opnames veel te snel.

Met Opera gaat het downloaden bij mij het vlotst, geen problemen met browsers die om de haverklap up to date moeten worden gebracht.

Link naar opmerking
  • 0
On 11/15/2018 at 12:21 AM, Robin Westhof said:

 

Nou, ik zal je het makkelijk maken, kom dan maar op met een lijstje van minstens 10 cyberlockers, die (veel) beter werken dan PixelDrain, dus lange bewaartijd en (vrijwel) geen troep + een niet al te langzame download.

Succes. ;-)

 

Je kunt ongetwijfeld zelf ook wel googlen als je alternatieven zoekt.

 

En verder heb ik het niet over lange bewaartijd of downloadsnelheid gehad (dat verzin je er zelf bij), maar over sites die beter werken dan Pixeldinges en daar zijn er echt absoluut wel 100 van.

Link naar opmerking
  • 0
39 minuten geleden zei Eergisteren:

Je kunt ongetwijfeld zelf ook wel googlen als je alternatieven zoekt.

 

Denk je dat andere forumleden (waaronder ik) dat al niet gedaan hebben en ook uitgeprobeerd?

 

41 minuten geleden zei Eergisteren:

En verder heb ik het niet over lange bewaartijd of downloadsnelheid gehad (dat verzin je er zelf bij),

 

Maar (natuurlijk) wel van (groot) belang voor de meeste gebruikers hier.

 

43 minuten geleden zei Eergisteren:

maar over sites die beter werken dan Pixeldinges en daar zijn er echt absoluut wel 100 van.

 

Bluffen kan je goed, maar een paar goede (nieuwe) cyberlockers opsommen, ho maar. 

Link naar opmerking
  • 0
3 uur geleden zei Eergisteren:

Ik zal je matsen en mijn favoriet noemen. Please login or register to see this link.

 

 

 

 

Nou fantastisch. ;-)

 

De upload gaat ongeveer even snel als bij PixelDrain.

De download van pCloud Transfer gaat bij mij sneller dan PixelDrain.

Bij allebei de sites heb ik geen troep.

Beetje omslachtig is om de link per e-mail te verkrijgen.

 

Hieronder kunnen (eventueel) andere forumleden het een en ander uittesten.

 

 

 

1973 06 23 Sat 0800-0850 R Caroline Int'l (389m) - Steve England

 

Please login or register to see this link.

 

 

1973 06 23 Sat 0800-0850 R Caroline Int'l (389m) - Steve England - Breakfast Show.mp3

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
  • 0
2 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Nou fantastisch. ;-)

 

De upload gaat ongeveer even snel als bij PixelDrain.

De download van pCloud Transfer gaat bij mij sneller dan PixelDrain.

Bij allebei de sites heb ik geen troep.

Beetje omslachtig is om de link per e-mail te verkrijgen.

 

Hieronder kunnen (eventueel) andere forumleden het een en ander uittesten.

 

 

 

Please login or register to see this link. Sat Please login or register to see this link. R Caroline Int'l (389m) - Steve England

 

Please login or register to see this link.

 

 

Please login or register to see this link. Sat Please login or register to see this link. R Caroline Int'l (389m) - Steve England - Breakfast Show.mp3

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

 

 

 

Plaatje maar weer......

Link naar opmerking
  • 0

Ik vind het wel OK werken bij "pcloud".  Duidelijke lay-out em snelheid?  Ach ik woon in het buitengebied op de Veluwe en ben lage snelheden wel gewend.

 

En het is niet moeilijk om de de download link te krijgen. Ik stuur de upload gewoon eerst naar mij zelf en dan heb ik in de mail ce lnk.

Nee prima zo.

Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.