Spring naar bijdragen

Reclame bij opstarten stream


Armand

Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Juul:

Daar heb ik geen idee van. TELCO doet het in ieder geval niet. Dus hier houd mijn bemoeienis op...................

 

Normaal hang je al in de spreekwoordelijke gordijnen als iemand een foto "leent" van Stichting Norderney ;) Maar als iemand geld verdient over de rug van de stichting maakt het je niet uit :s

 

Mij maakt het verder ook niet uit want ik start de stream gewoon op met het geluid uit, dus voor mij is het probleem voorlopig een soort van opgelost :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Armand:

 

Normaal hang je al in de spreekwoordelijke gordijnen als iemand een foto "leent" van Stichting Norderney ;) Maar als iemand geld verdient over de rug van de stichting maakt het je niet uit :s

 

Mij maakt het verder ook niet uit want ik start de stream gewoon op met het geluid uit, dus voor mij is het probleem voorlopig een soort van opgelost :cool:

 

Dag Armand, wel een beetje  primaire reactie zeg.

Ik heb het uitgezocht en ben bij onze provider te rade gegaan. Wat er daarna gebeurd bijvoorbeeld waar jij en anderen  het audio vandaan haalt ontrekt zich aan mijn waarneming.

Maar ik begrijp dat het antwoord je niet bevalt. Want je bent nogal actief op dit vlak.

 

Heb je een suggestie waar ik dan nu moet gaan "zoeken" ?

Dat zou pas een positieve reactie zijn.

Kom uit de passieve mode of is dit weer des Internet's? Lekker anoniem iets "vinden".

 

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Juul:

 

Dag Armand, wel een beetje  primaire reactie zeg.

Ik heb het uitgezocht en ben bij onze provider te rade gegaan. Wat er daarna gebeurd bijvoorbeeld waar jij en anderen  het audio vandaan haalt ontrekt zich aan mijn waarneming.

Maar ik begrijp dat het antwoord je niet bevalt. Want je bent nogal actief op dit vlak.

 

Heb je een suggestie waar ik dan nu moet gaan "zoeken" ?

Dat zou pas een positieve reactie zijn.

Kom uit de passieve mode of is dit weer des Internet's? Lekker anoniem iets "vinden".

 

 

Beste juul,

 

Ik denk toch dat Armand een punt heeft.

Inmiddels weten we dat Shoutcast de boef is.

Ook al merk je er (in Nederland) niets van, is het vreemd dat streams, waar dan ook, kennelijk gekaapt worden.

Dat is meer dan schandalig, jullie en ik en vele anderen maken kosten voor een stream + programma en een ander gaat er vandoor met de winst.

 

Het is een van de tekortkomingen van Internet, dat iedereen maar wat kan rotzooien, vooral grote bedrijven. In dit geval Shoutcast.

 

Wat Armand bedoelt is dat St Norderney hier eigenlijk hier achter aan moeten gaan, omdat een ander van jullie profiteert, en de ergernis van de luisteraar ook nog eens op jullie bordje komt.

 

Al;s eerste kunnen we Telco vragen hier wat meer werk van te maken.

Wellicht dat een ander stream systeem, zoals icecast, uitkomst biedt.

 

Zie ook;

 

Re: stream start op met ohra reclame GGRR !!

Citeer

Bericht door progmog » 04 dec 2018 09:45

Het lijkt erop dat Shoutcast server doet aan advertising injecteren in de streams. Ik zie dit op hun prijzenmodel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei ruudam:

Beste juul,

 

Ik denk toch dat Armand een punt heeft.

Inmiddels weten we dat Shoutcast de boef is.

Ook al merk je er (in Nederland) niets van, is het vreemd dat streams, waar dan ook, kennelijk gekaapt worden.

Dat is meer dan schandalig, jullie en ik en vele anderen maken kosten voor een stream + programma en een ander gaat er vandoor met de winst.

 

Het is een van de tekortkomingen van Internet, dat iedereen maar wat kan rotzooien, vooral grote bedrijven. In dit geval Shoutcast.

 

Wat Armand bedoelt is dat St Norderney hier eigenlijk hier achter aan moeten gaan, omdat een ander van jullie profiteert, en de ergernis van de luisteraar ook nog eens op jullie bordje komt.

 

Al;s eerste kunnen we Telco vragen hier wat meer werk van te maken.

Wellicht dat een ander stream systeem, zoals icecast, uitkomst biedt.

 

Zie ook;

 

Re: stream start op met ohra reclame GGRR !!

Citeer

Bericht door progmog » 04 dec 2018 09:45

Het lijkt erop dat Shoutcast server doet aan advertising injecteren in de streams. Ik zie dit op hun prijzenmodel

Ruud,

 

Shoutcast doet dit niet! wel kun je van hun dienst gebruikmaken (Please login or register to see this link. ) , dat kost wat maar als je goed beluisterd word kan het wat opleveren, en het onderbreekt wel je stream regelmatig.

Dan moet je wel gebruik maken van shoutcast V2 server en zie: Please login or register to see this link.

TuneIn doet het gewoon bij opstart van stream connectie, doe je niets aan.

 

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kocht een tijdje geleden een Medion huiskamer ontvanger, voor mijn huisgenote. Nu staat dat ding eigenlijk vastgeroest op de stream van Radio M, maar gisteren voor de verandering even geluisterd naar  "Bossa Nova radio", uit Zwitserland. Zat ook reklame op, voor een Nederlandse verzekeringsmaatschappij. Iedere drie nummers, en hup, weer die zelfde irritante reklame. Ik had het nog niet eerder meegemaakt, en toen ik via de PC luisterde kwam die reklame niet. Dus het wordt er ergens in de schakel gewoon ingesluisd. Dus het is niet alleen bij 192 radio!

bewerkt door jan227
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.