Spring naar bijdragen

Top 40 en Tipparade 14 december 1968


HendrikDelmenhorst

Aanbevolen berichten

Als vaste luisteraar vind ik het altijd plezierig om bij het luisteren de juiste lijst in beeld te hebben. Vandaag was dat niet mogelijk, omdat op de site nog steeds de lijsten van vorige week staan. Het wachten is op het moment dat de nieuwe lijsten (die van 14 december 1968) geplaatst zijn. Tot september 2020 blijf ik overigens de nooit eerder officieel afgedrukte tipparadelijsten verzamelen, dus ik hoop dat dat lijstje ook geplaatst wordt. Verder altijd een leuke traditie om naar Rob en Bert te luisteren en eens in de twee weken ook het uurtje Nederbeat. Vanavond dus weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om het tipparadelijstje in de nieuwe 192 lay-out. Je kunt het saai uitziende lijstje natuurlijk downloaden. Tot en met 12 september 2020 zijn de tiplijstjes nooit in drukvorm verschenen en daar gaat het hier om. Ik hoop dat de lijstjes vandaag geplaatst worden. Zo laat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Rob vakantie heeft . De audio van de top40 stond gisterenochtend al wel op de site, waarvoor dank.

 

Rob had het over zijn stukje over paarden in de muziek en toen moest ik gelijk aan Nellie denken, immers vorig jaar nog een "hit"

Niets van dat alles, Nellie is blijkbaar niet alleen dood maar ook nog vergeten ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.