Spring naar bijdragen

Evers staat op


Onno87

Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Onno87:

Super bedankt, heel erg blij mee. Zijn er mensen die nog meer interesse in Edwin evers hebben?

Heb zelf heel veel materiaal van hem.

 

Ja graag. Gat moet een beetje opgevuld worden met 'herhalingen' dan maar. 

Alleen de periode Stenders Vroeg bij Yorin FM heeft me wel eens doen overschakelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei henkjan2016:

(Mijn reactie was op de vraag of er een wens was om Evers-uitzendingen te ontvangen) —> niet op Joost of Frits 

Henkjan, dan was mijn reactie bedoeld voor Tino, ik pas het aan.

 

Op ‎22‎-‎12‎-‎2018 om 21:53 zei Tino:

Ik begrijp je. Volgens Frits Spits de beste DJ aller tijden. Ooit van Joost den Draaijer gehoord?

Als er één fan van Joost was, dan was het Frits wel.
Ik denk dat Frits heeft gehoord hoe Evers het prionierswerk van Joost, Felix, Frits zelf, van Ferry Maat, Leo van der Goot en van Van Inkel naar een hoge plan heeft getild.


Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 23-12-2018 om 18:36 zei rauhfaser:

ik denk dat Frits heeft gehoord hoe Evers het prionierswerk van Joost, Felix, Frits zelf, van Ferry Maat, Leo van der Goot en van Van Inkel naar een hoge plan heeft getild.

In deze discussie voert het' autistische' element helaas de overhand. Hebben we alle uitzendingen van Evers wel opgenomen? De inhoudelijke kant van Evers komt marginaal aan bod. En dat is toch het meest interessante vind ik.

 

Edwin(Rauhfaser) haalt Frits Spits aan, die vindt dat Evers een cocktail is van Joost den Draaijer, Felix Meurders, Frits Spits, Ferry Maat en Leo van der Goot..

 

Ik denk  dat die vergelijking mank gaat. Joost was van de woordspelingen, Meurders klonk zakelijk en niet warm ,Ferry was van de intro's vol praten en Leo was de 'schreeuwer' . Evers had die elementen niet.  Jeroen van Inkel zat nog het dichtste bij Evers. 

 

In het rijtje van toonaangevende presentatoren , mis ik Marc Jacobs van Radio Mi Amigo. Een heus talent. Hij kon sfeer maken zonder een 'side-kick' in een tijd  zonder internet en zonder invloeden van land. Maak maar eens een programma op een boot, zonder acht weken lang andere mensen te hebben ontmoet. Een geweldige prestatie. Als Marc de kans had gekregen om bij de Staatsomroep een programma te kunnen presenteren, dan was hij zeker uitgegroeid tot een 'superstar'.

 

Het succes van Evers is voor een groot gedeelte toe te schrijven aan de trouwe side-kicks Rick en Niels en zijn 'imitaties' van bekende Nederlanders.Héé Evers..(Frank de Boer).

 

Het is moeilijk om ze allemaal te vergelijken. In ieder tijdsgewricht was éen van de genoemde discjockey's  de beste. Als ik het in voetbaltermen zou omschrijven, vond ik Joost de Draaijer, de Cruyff en Edwin Evers de Van Hanegem.(De beste en één na beste voetballers van Nederland); 

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.