Spring naar bijdragen
Biamped

VOO-R3 1983-12-30 Top 100 Jaaroverzicht 1983

Aanbevolen berichten

de jaarlijkse lijst met de grootste hits, ditmaal 1983 alhier te vinden. (mocht iemand laatste 2 uur in betere kwaliteit hebben hou ik me aanbevolen)

Please login or register to see this link.

bewerkt door Biamped
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Vergelijkbare bijdragen

• Door pieterdecker
      Hoi allemaal,

Ik open even een nieuw topic hier (de vorige heet "Eerste Top 40 op QMusic" en dat kan ik niet meer wijzigen) over de Top 40 op QMusic. Ik vind dat Domien het zo leuk doet, dat ik het programma elke week opneem. De zaterdageditie laat ik aan me voorbijgaan, ben niet zo'n fan van Joep Roelofsen. Wanneer er iets bijzonders is met de zaterdageditie (zoals Martijn Kolkman die nu vervangt en ik wel leuk vind), dan neem ik hem wel mee. In de map staat de eerste met Joep en daarna Martijn Kolkman die vervangt. Dat doet ie morgen weer, dus neem ik die ook mee. Alles is reclamevrij, ook de zaterdagedities. 
      Ik upload alles naar een Stack-map en daar kunnen jullie het dan ook weer uit downloaden. 
      Een lekkere makkelijke URL, dus die kun je onthouden: 
      Please login or register to see this link. .

Die van deze week staat er al reclamevrij in. 

Veel plezier! 

• Door Biamped
      Sound rework/editing door Foefur , met dank aan archief Offshore Radio club

• Door Biamped
      de jaarlijkse lijst met de grootste hits, ditmaal 1983 alhier te vinden. (mocht iemand laatste 2 uur in betere kwaliteit hebben hou ik me aanbevolen)

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3683
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    Jos Vinken

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.