Spring naar bijdragen

Laatste Top 40 op Radio 538


Onno87

Aanbevolen berichten

Ik heb puur uit nieuwsgierigheid zitten luisteren maar wat een passieloze uitzending. Die Ivo is maar wat blij dat de Top 40 erop zit. Hij heeft het constant over de 538 top 50 in de uitzending en in het laatste uur haalt meneer nog even uit naar de Stichting Nederlandse Top 40. Erg professioneel want ze hadden ook op een passende en positieve manier afscheid kunnen nemen van de Top 40. De lijst is daar per slot van rekening ruim 25 jaar te beluisteren geweest. Voor mij persoonlijk is Ivo de slechtste Top 40 presentator ooit en ik hoop dat de Top 40 op Q met Domien wel weer met open armen wordt ontvangen door de luisteraars maar Dave Minneboo verzekerde ons dat dat wel goed zit. Hij is er in ieder geval erg blij mee. Verder is het wel goed dat je hem hier deelt hoor want het is toch een Top 40 uitzending. Het doet heel erg denken aan de uitzending van 18 december 1993 met Gijs Staverman.

bewerkt door dave76
  • Vind ik leuk 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.