Spring naar bijdragen

192 Museum Souvenir


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Om de zes uur wachttijd voor het Top 2000 café te doden tussendoor even naar het Veronica museum in Nijkerk geweest. Dit mooie souvenir boekje over Radio Veronica gekocht dat enkele weken geleden is uitgekomen en is samengesteld door Lex Harding. 71 bladzijden met mooie herinneringen en foto's.

 

Begreep dat er op 31 augustus 2019 nog een groots feest komt ter gelegenheid van "45 jaar na 31 augustus 1974" en dan op 28 september de sluiting van het museum.

 

Souvenir.JPG

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Albatrosstudio:

Om de zes uur wachttijd voor het Top 2000 café te doden tussendoor even naar het Veronica museum in Nijkerk geweest. Dit mooie souvenir boekje over Radio Veronica gekocht dat enkele weken geleden is uitgekomen en is samengesteld door Lex Harding. 71 bladzijden met mooie herinneringen en foto's.

 

 

Geduld is een schone zaak. Je bent 'beloond' met een mooi boek van Lex.  Staat er nog iets in, dat we nog niet wisten?

 

Overigens zou ik zes uur wachten voor het bijwonen van een half uurtje Top 2000 café niet over hebben. Ik vind de lijst verworden tot veel onbekende 'herrie' muziek.  Het geeft te denken, dat  zelfs 'Una Paloma Blanca'  van George Baker er niet meer in staat.

Ik ben afgehaakt. Leef waarschijnlijk op een andere planeet...

 

 

Salut

Leendert

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei wim1958:

Ik denk dat we wat dit betreft op de zelfde planeet wonen Leendert, want ik voel het precies zo.

Dat is dan een hele geruststelling voor me.

 

De top 2000 vind ik geen afspiegeling meer van de grootste gemene deler, de luisteraar.  Ik heb de indruk dat bepaalde nummers door actief stemgedrag in de lijst komen. En het wordt  ieder jaar 'alternatiever en alternatiever'. Als het de lijst van  Radio Caroline zou zijn, dan had ik  de keuzes wel begrepen.

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei RobMesander:

Douwe,

Ik zie hem niet bij Bol, weet jij of hij ook via andere kanalen te koop is?

Zag bij Bol ander boek door Lex Harding, is deze al bekend?

Please login or register to see this link.

 

Rob

 

Ik denk alleen in het museum Rob. Dat andere boek van Lex komt pas in februari 2019 uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Geduld is een schone zaak. Je bent 'beloond' met een mooi boek van Lex.  Staat er nog iets in, dat we nog niet wisten?

 

Salut

Leendert

Niets dat ik niet wist. Kan niet voor anderen spreken. Maar een mooie samenvatting van 14 jaar Veronica met wat persoonlijke noten van Lex zoals (over het originele kristal van de 538 zender) "bij een vage DJ transfer tussen Veronica en Radio 538 heeft Erik de Zwart het kristal voor Radio 538 bedongen, omdat hij vond dat het daar thuishoorde. Het is nu nog steeds in het bezit van Radio 538".

Souvenir2.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.