Spring naar bijdragen

Monique - 19841217 - 1800-1900 - Maarten De Jong


martinja

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Na radio Monique heeft Maarten de Jong (Paul Lek is inderdaad zijn echte naam) voor radio 10 Gold en omroep Utrecht programma's gepresenteerd.

 

Volgens mij heb ik Paul voor het eerst op Cable 1 gehoord. Zowel daar als bij 10 vond ik hem erg goed. Knap als je iets van een show kan maken terwijl je 6 platen nonstop moet draaien en dan een spreek mag houden van maximaal 15 seconden (inclusief slogan).

Omroep Utrecht heb ik nooit gehoord, dus als er opnames van bestaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
14 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Wij hebben hem een jaar later in Ocean City(1988)  ook opgezocht. Het was mijn eerste keer in de Verenigde Staten. Ik vond het een geweldige ervaring. We zijn met John naar New York gegaan en hebben daar zijn vriend  en  zend technicus Allan Wiener bezocht. Die werkte voor( ik dacht )ABC en  liet ons de TV studio's zien.

 

Allan Wiener bezocht in 1984/1985 de Ross Revenge (was jij daar ook niet bij?) en wilde voor de kust van New York hetzelfde doen.  Dat lukte, maar zijn schip 'Sarah' met  Radio Newyork International  werd  later echter geënterd.

Please login or register to see this link.

 

 

Allan Weiner, geen Wiener

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

Allan Weiner, geen Wiener

Klopt. Schrijffout.  Zal het corrigeren.

 

Ik heb als excuus dat mijn bril stuk is en een nieuwe is besteld. Deze is eind van deze week klaar. Tot die tijd gebruik ik een bril met minder sterke glazen en dan gaat het wel eens mis. Bovendien pas ik niet altijd het lettertype aan als ik een bericht post.

 

Het is prettig te weten dat je meeleest. 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-1-2019 om 03:20 zei bert ree:

Was Maarten de Jong ook niet voor WLS actief begin jaren 80 vanaf de Kluisberg?

JA  rond 1981 heb ik nog zeker een opname gemaakt te Oostduinkerke of meer

Via Golden Radio (server) hebben we het aangeboden volgens mij

en denk de vriend Martinja hier tijd geleden ook in het forum

ofwel ben ik fout.

ik vind mijn papieren niet voor controle  , de lijst van mijn opnames verzameling . ooit nog getypt !

door afbraak keuken, is het hier wat overhoop en veel te vol!

ik wilde er zelfs afgelopen, week op zoek maar na de afslachting van mijn 10 krielkippetjes en de haan zit de zin nog altijd niet goed om veel te doen.

Dader de Vos die nu overal in Vlaanderen zit en jaren al beschermd is !! Zit nu zelfs aan de kust en in de centrums.

Dat we al onze huisdieren kwijt zijn maakt dat mijn hobby's vooral strips naar net boven nulpunt zijn gegaan , dan radio ook minder.

in 1981 kon ik aantal maanden WLS luisteren met FM versterker en antenne.

meestal ...anders ruis of...het was tja uitkijken.

De rest al teveel verteld over de ontvangst op deze plaats.

 

vriendelijke groeten

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
bewerking
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.