Spring naar bijdragen

Top 40 QMusic 2019


pieterdecker

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hoi allemaal,

 

Een geweldig 2020 gewenst! 2019 staat nu helemaal in de map, de link blijft hetzelfde. 
Morgen (zondag 5 jan) zal ik de Top 100 van 2019 ook nog reclamevrij toevoegen en daarna ook weer de eerste Top 40 van 2020, die werd gisteren uitgezonden op QMusic. 

 

Dus ook in 2020 zal ik wekelijks de Top 40 reclamevrij blijven uploaden. Veel plezier!

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Hoi allemaal,

 

Sinds mei heb ik gedoe met mijn streamrecorder en daarom mis ik wat uren van de Top 40. Heeft iemand toevallig wat complete Top 40's van Qmusic? Vooral juni en afgelopen vrijdag mis ik nog zie ik. 

 

Zou zonde zijn als we straks van alles missen. 

bewerkt door pieterdecker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 18-1-2019 om 18:26 zei pieterdecker:

Hoi allemaal,

 

Ik open even een nieuw topic hier (de vorige heet "Eerste Top 40 op QMusic" en dat kan ik niet meer wijzigen) over de Top 40 op QMusic. Ik vind dat Domien het zo leuk doet, dat ik het programma elke week opneem. De zaterdageditie laat ik aan me voorbijgaan, ben niet zo'n fan van Joep Roelofsen. Wanneer er iets bijzonders is met de zaterdageditie (zoals Martijn Kolkman die nu vervangt en ik wel leuk vind), dan neem ik hem wel mee. In de map staat de eerste met Joep en daarna Martijn Kolkman die vervangt. Dat doet ie morgen weer, dus neem ik die ook mee. Alles is reclamevrij, ook de zaterdagedities. 
Ik upload alles naar een Stack-map en daar kunnen jullie het dan ook weer uit downloaden. 

Een lekkere makkelijke URL, dus die kun je onthouden: 
Please login or register to see this link.
.


Die van deze week staat er al reclamevrij in. 
 

Veel plezier! 

Top 40 QMusic logo.png

 

Wanneer komt week 32 en 33 voor te luisteren  Groetjes rob

Op 5-7-2020 om 23:31 zei pieterdecker:

Geweldig, dank je wél! 

Komt die van Week 32 en 33 ook nog online . Alvast Bedankt Gr. Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn weer bij, alleen ontbreekt 3 juli nog. Die komt er straks ook aan. 

In week 32 en week 33 was Domien afwezig en helaas werd zijn programma niet vervangen door Wim van Helden, maar door Joep Roelofsen. Die vind ik zo slecht en vervelend, dat ik de stream van Qmusic Limburg heb meegetaped. Die zendt de Top 40 uit met een andere presentator aan begin en eind en nagenoeg non stop. 

 

Jarno1973 heeft geholpen met de edit, grote dank daarvoor! 

 

bewerkt door pieterdecker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.