Spring naar bijdragen

Muiterij Delmare 12 augustus 1979


dhadders2000

Aanbevolen berichten

12 juli zegt de dj op 2 minuten in de opname die 11.15 start. Wel leuke opnames verder trouwens! Dank Leendert.

 

Zelf heb ik van deze dag:

1569. Delmare 192 live programme from the Aegir on Sunday 12‑8‑79  10’

1570. Delmare 192 First Dr. Molly's Magic show 12‑8‑79 at 19h 20’

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
4 uur geleden zei Albatrosstudio:

Waar sloeg "1224" op bij deze opname? Delmare zat toen toch op 192 meter?

 

Ik hoor geen 1224.

 

Ik weet wel dat we eerder die ochtend geprobeerd hebben contact te leggen met de Nederlandstalige Caroline vanaf de Mi Amigo en toen dat niet lukte probeerden we hetzelfde met Radio Mi Amigo vanaf de Magdalena. Beide stations zaten niet op een golflengte van 1224.

 

Misschien is het een ander fragment? Kun je dat nog eens aanbieden? Wellicht dat het geheugen er door wordt geprikkeld.

 

Salut

Leendert

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Ik hoor geen 1224.

 

Ik weet wel dat we eerder die ochtend geprobeerd hebben contact te leggen met de Nederlandstalige Caroline vanaf de Mi Amigo en toen dat niet lukte probeerden we hetzelfde met Radio Mi Amigo vanaf de Magdalena. Beide stations zaten niet op een golflengte van 1224.

 

Misschien is het een ander fragment? Kun je dat nog eens aanbieden? Wellicht dat het geheugen er door wordt geprikkeld.

 

Salut

Leendert

 

 

Misverstand, de naam van de opname begint met "1224". Misschien een bestand nummer van een aanbieder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Albatrosstudio:

Misverstand, de naam van de opname begint met "1224". Misschien een bestand nummer van een aanbieder.

dit kan niets anders zijn in dit verband.

 

van 12 aug. 79 heb ik nog bandopnames van 1013 tot 1905 alsook 13 aug. enz, voor het ogenblik kan ik dit digitaal niet omzetten wegens gebrek aan werkende bandopnemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.