Spring naar bijdragen
Marco Koops

download

Aanbevolen berichten

Kan wel met een beetje handigheid. Er is geen rechtstreekse manier doormiddel van een download link!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar  is niet een twee drie een antwoord op te geven. is bv afhankelijk van wat voor browser je gebruikt en je besturing systeem (windows Mac ed). Maar als het om een eenmalige download gaat will ik dat wel voor je doen hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet welke browser je gebruikt maar als je Firefox hebt geïnstalleerd kun je via de videodownloader helper plugin op een vrij simpele manier van juke.nl downloaden Please login or register to see this link.  Heb het hier getest en het werkte. Goed de instructies lezen en dan zou het moeten lukken. of zo'n plug in er ook is voor internet explorer weet ik niet. Er zijn nog veel meer manieren maar die zijn niet allemaal even simpel. Hoop dat je hier iets mee kan.

bewerkt door PowerMusic

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt hier makkelijk uitzendingen downloaden: Please login or register to see this link.Please login or register to see this link.  en Please login or register to see this link. . Staat een download button onderaan elke uitzending.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3730
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    stan

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.