Spring naar bijdragen

Candlelight......niet dus


Juul

Aanbevolen berichten

Het is gewoon jammer. Een beetje vreemd gedoe bij Max. Er gaan verschillende verhalen en geruchten. Ik heb delen van Candlelight gehoord en vond het een beetje amateuristisch klinken. Je kon echt horen dat het gesproken woord als eilandjes tussen de muziek geprogrammeerd was. Er waren geen aan of afkondigingen van de muziek. Het klonk gewoon niet als een goed gepresenteerd programma. Onbegrijpelijk  met al die ervaring. Dat had natuurlijk door een betere regie en manier van doen eenvoudig opgelost kunnen worden. Het kan zijn dat Jan bij het opnemen van zijn gesproken items niet wist welke muziek daarbij geprogrammeerd zou worden. Het gerucht gaat dat Jan daar geen zeggenschap over had. Ja, dan wordt het lastig en doet geen goed aan een programma dat het best wel goed had gedaan bij de luisteraars.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister even naar de laatste,

Vanaf 6 tot ca. 11 min. 2 dingen door elkaar, als dit zo is uitgezonden is het prutswerk van de bovenste plank, gedaan door een technicus (?). 

De vormgeving sluit niet aan bij de sfeer (en is uiterst trekkend),

de plaatjes sluiten deels ook niet aan bij de sfeer.

Ploppen heb ik niet gehoord, stem Jan leek me wel redelijk OK.

 

Het format van R5 en anderen met 2 plaatjes back 2 back en dan pas weer een spreek zal ik nooit prettig gaan vinden.

(De uitdrukking "NPO Radio 5 " (en andere PO zenders) blijft een worst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.