Spring naar bijdragen
Juul

Candlelight......niet dus

Aanbevolen berichten

bron NOS.

Please login or register to see this link.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer, nu moet Bart van Leeuwen maar terug met Nachtclub vind ik. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is gewoon jammer. Een beetje vreemd gedoe bij Max. Er gaan verschillende verhalen en geruchten. Ik heb delen van Candlelight gehoord en vond het een beetje amateuristisch klinken. Je kon echt horen dat het gesproken woord als eilandjes tussen de muziek geprogrammeerd was. Er waren geen aan of afkondigingen van de muziek. Het klonk gewoon niet als een goed gepresenteerd programma. Onbegrijpelijk  met al die ervaring. Dat had natuurlijk door een betere regie en manier van doen eenvoudig opgelost kunnen worden. Het kan zijn dat Jan bij het opnemen van zijn gesproken items niet wist welke muziek daarbij geprogrammeerd zou worden. Het gerucht gaat dat Jan daar geen zeggenschap over had. Ja, dan wordt het lastig en doet geen goed aan een programma dat het best wel goed had gedaan bij de luisteraars.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jan Van veen komt zelf over een paar dagen met een verklaring over het hoe en waarom maar dat het daar niet goed geprogrammeerd werd is wel duidelijk als je het verschil hoort tussen het programma op radio M en Max . 

Groet jaap 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, het enige dat ik storend vind is het ploppen en dat is vandaag de dag toch echt niet meer nodig.

Wat ik jammer vind is dat de klankkleur van zijn stem veranderd is, wellicht veroorzaakt door een tandheelkundige ingreep (of juist het ontbreken daarvan).

De vormgeving vind ik niks maar dat is verder niet relevant.

• Bedankt 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik luister even naar de laatste,

Vanaf 6 tot ca. 11 min. 2 dingen door elkaar, als dit zo is uitgezonden is het prutswerk van de bovenste plank, gedaan door een technicus (?). 

De vormgeving sluit niet aan bij de sfeer (en is uiterst trekkend),

de plaatjes sluiten deels ook niet aan bij de sfeer.

Ploppen heb ik niet gehoord, stem Jan leek me wel redelijk OK.

Het format van R5 en anderen met 2 plaatjes back 2 back en dan pas weer een spreek zal ik nooit prettig gaan vinden.

(De uitdrukking "NPO Radio 5 " (en andere PO zenders) blijft een worst)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijg sterk de indruk dat er met de opnamen gerommeld is. De reden zou wel eens kunnen zijn dat men het niet eens was met Jan zijn muziekkeus, het is nu eenmaal de NPO/MAX en niet Veronica van vroeger.

Rob V.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kortom, er zijn dus vooraf geen duidelijke afspraken gemaakt.

"Bezint eer gij begint" zei m'n moeder altijd.

Juul ( geen liefhebber van Candlelight)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb een stuk gehoord, de stem van Jan van Veen dwars door Wrap your arms around me van Agnetha Fältskog heen, is geen gehoor. De technicus van dienst en degene die het programma aan elkaar heeft geplakt heeft er een zooitje van gemaakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als dit zo kant en klaar door Jan is aangeleverd, dan begrijp ik het wel.

Maar als dat niet zo is, wie moet je verantwoordelijk houden voor het dubbel zitten?

Doelgroep is/zijn de ouderen, maar die zijn toch niet allemaal doof?🙂

Theo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je naar Jan zijn eigen zender luistert hoor je dat het daar allemaal perfect in elkaar is gezet . Dit op NPO5 was en is pruts werk . 

Groet jaap

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3732
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    stan

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.