Spring naar bijdragen

Norderney terug naar zee voor 1 maand?


wim1958

Aanbevolen berichten

Even handig om te weten dat de Norderney mensen niet erg happig schijnen te zijn op de Mol.

Juul heeft al aangekondigd niet mee te werken

20 uur geleden zei radio tpot:

En wat wil je met zo een zender dan doen?

Er is geen aanpassing voor.

Broodje hamburger is er slecht in gevallen denk ik 😀

 

Theo

Niks, gewoon voor de show.

Er is ook geen frequentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat moet je even toelichten, Ruud.

Wat bedoel je met 'Norderney mensen', de organisatie van het schip of de Stichting?

En wie is 'de Mol', John de Mol? En waarom zou uitgerekend hij de Norderney buitengaats willen brengen?

 

De Norderney zeewaardig maken gaat tonnen kosten. Maar ach, als je niet weet wat je met je geld moet doen.

 

Ik herinner mij de VOO actie 'Schoon schip' uit 1977, toen de Norderney klaar gemaakt moest worden voor de TV opnamen van 'The day'.

Ik was daar min of meer nauw bij betrokken en er werden toen al strenge eisen gesteld door de inspectie vóór het schip buitengaats mocht.

Op de zenders na was het schip nog volledig in tact inclusief ballast.

De Norderney ligt nu veel hoger boven de waterlijn.

Maar goed, we gaan het zien, of niet...

 

Overigens is een evenementen frequentie via een spoed procedure meestal binnen 10 dagen geregeld.

bewerkt door Harm ten Brink
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Ruud,

 

even voor de historische juistheid:

Jij schrijft"

Even handig om te weten dat de Norderney mensen niet erg happig schijnen te zijn op de Mol.
Juul heeft al aangekondigd niet mee te werken"

 

Ik schreef eerder:

 

"Geplaatst 28 februari (bewerkt)
Ik vind hier van alles van maar het lijkt verstandig om mij nog even van commentaar te onthouden hier.
Wel kan ik zeggen dat "wij" niet betrokken zijn en alles van een afstand volgen."

 

En op 1 maart:

Geplaatst 1 maart
Er is geen enkel contact geweest.
En persoonlijk vind ik dat wel goed zo.

 

Nergens staat

"dat ik heb aan gekondigd niet mee te werken" ( het bovenstaande slaat op enige vorm van contact en dat is nog steeds zo )

 

Op 31 augustus zijn wij in Nijkerk voor een reunie.

Juul

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de nuance Juul, maar ik lees toch tussen de regels door dat de praktijk is dat jullie niet meewerken, alleen is dat niet expliciet uitgesproken.

22 uur geleden zei Harm ten Brink:

Dat moet je even toelichten, Ruud.

Wat bedoel je met 'Norderney mensen', de organisatie van het schip of de Stichting?

En wie is 'de Mol', John de Mol? En waarom zou uitgerekend hij de Norderney buitengaats willen brengen?

 

De Norderney zeewaardig maken gaat tonnen kosten. Maar ach, als je niet weet wat je met je geld moet doen.

 

Ik herinner mij de VOO actie 'Schoon schip' uit 1977, toen de Norderney klaar gemaakt moest worden voor de TV opnamen van 'The day'.

Ik was daar min of meer nauw bij betrokken en er werden toen al strenge eisen gesteld door de inspectie vóór het schip buitengaats mocht.

Op de zenders na was het schip nog volledig in tact inclusief ballast.

De Norderney ligt nu veel hoger boven de waterlijn.

Maar goed, we gaan het zien, of niet...

 

Overigens is een evenementen frequentie via een spoed procedure meestal binnen 10 dagen geregeld.

Bedoeld wordt de Stichting N-ney.

Waarom John de Mol dit zou doen (het is maar een gerucht) is onduidelijk.

Het plan lijkt mij weggegooid geld, zeker als je bedenkt dat je met dat geld ook iets duurzamer kan doen op radiogebied waar ook meer mensen wat aan hebben.

 

Er zijn FM evenementenfrequenties.

Eentje vanaf Noordzee voor de kust van Scheveningen zal, als men zich aan de voorwaarden houdt, niet verder komen dan de Boulevard.

 

MG evenement kan ook, maar moet passen in het LPAM plan, dus op hooguit 60/50 km van de volgende gebruiker van de frequentie. Het vermogen is ook maar 25 W hooguit. Alleen 1485 met 0,25 W (jouw welbekend) is mogelijk. Ook weer leuk voor de Boulevard.

In die omgeving is verder alles vergeven en er is dus niets meer beschikbaar. Wel kunnen LPAM zenders het signaal overnemen, of hun freq met verplaatsing tijdelijk aan het project beschikbaar stellen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Jaap De Vries:

erikdezwart

Zet 22 juni alvast in je agenda. Wordt een leuk feestje op @veronicaschip.amsterdamBinnenkort meer nieuws! #goingbackintime

 

Weet niet of dit er iets mee van doen heeft maar dit posten Erik gisteren op Instagram 

 

 

Ik weet inmiddels wat het is, maar Erik vroeg mij "stilte"....................En dat doe ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het inmiddels ook, maar Ties vroeg om radio stilte.

Ik heb daar wat moeite mee, maar weet het inmiddels wel.

 

Theo

 

PS dit is piraten praat, ik weet wat en vertel je het ook, maar mag niets zeggen.

Dus weet je, ik weet het, maar zeg je niets behalve dat ik het weet 🤑

bewerkt door radio tpot
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.