Jump to content
Sign in to follow this  
Max

Rob Stenders - Steenen Tijdperk - 24.05.2009 met gast Joost den Draaijer

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Zeitreise
      Hallo ! 😄

Een uitzending van het Steenen Tijdperk (1999) over Hilversum 3 en de Hilversum 3 Top 30 50 jaar geleden
       - vandaag 8 augustus, maar 1970.

Please login or register to see this link.

1970-08-08 Steenen Tijdperk Hilversum 3 en Top 30 Jeffrey Willems.mp3

Groeten, 

Hendrik
    • By Zeitreise
      Hallo ! 😊

Hier is nog een editie van  Het Steenen Tijdperk met De Nationale Hitparade van 25.April 1974 ( Hans Schiffers ).
      90 minuten van een cassette die ik net heb gedigitaliseerd.
      Veel plezier.

1974-04-25 Steenen Tijdperk met De Nationale Hitparade - Hans Schiffers.mp3

Beste wensen, 
      Hendrik

• By Rrrricky
      V-Radio, was de Veronica Radioschool (van 2005 - 2012). Een opleidingsstation voor nieuw radiotalent. Een internetzender waar voor mij altijd 1 programma wel leuk was. En dat was Inside. (Wie nog opnames heeft liggen, ik hou me aanbevolen). Hierbij praatte in eerste instantie Pierre Pappa met bekende DJ's (Ad Roland, Erik de Zwart, Kas van Iersel, Bart van Leeuwen enz.) over hun radiowerk. Daarna nam Ewald van Liempt het stokje over en daarna de aanstormende talenten. 
      Het was - net zoals volgens mij het station - een beetje geschuif met mensen, tijdstippen en wat niet meer. 

In dit geval leverde het een erg leuk gesprek met Rob Stenders op. En zowaar lukt het volgens mij om andere halve plaat te draaien in een 2 uur. 
      Rob heeft net zijn boekje uitgebracht. Heeft zijn RTL (Yorin) avontuur (helaas) moeten staken. Is lekker druk met KX en ondertussen ook op 3FM weer aan de gang. 

Veel luisterplezier.

• By Zeitreise
      1999 zond de Avro in haar programma "Het Steenen Tijdperk" ( Jeffrey Willems ) nog een keer de eerste Nationale Hitparade van 27. Juni 1974 uit. Veel hits en veel informatie voor liefhebbers van de Nationale Hitparade. Geniet ervan.

1974-06-27 1 Steenen Tijdperk - Nationale Hitparade Jeffrey Willems AVRO.MP3

1974-06-27 2 Steenen Tijdperk - Nationale Hitparade Jeffrey Willems AVRO.MP3

Groeten en fijn weekend

Hendrik
    • By martinja
      Met dank aan Stichting Norderney

1965 01-17 Rado Veronica - Top 40 met Joost den Draaijer
  • Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,604
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Suzette Bronkhorst
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.