Spring naar bijdragen

Lex Harding Beatles 20 Million sellers (2 uur) 1971-12-31


cdb

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein deel van een twee uur durend programma door Lex Harding (31-12-1971) waarin 20 millionsellers van The Beatles. Het is een beetje in fragmenten opgenomen, maar kan dit redelijk herstellen. Toch, voordat ik hier nogmaals (eerste poging is per ongeluk gewist) aan begin, vraag ik mij af of dit programma in zijn geheel al ergens aangeboden is. Ik heb het zelf nog nergens anders gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-3-2019 om 22:59 zei Martin1968:

Tussen 'mijn' 2102 programma's van zeezender Radio Veronica zit het in ieder geval niet.

Ik ben nog steeds op zoek naar het programma Fietsen rond de tafel van Veronica - 1973-12-00  Tineke en Nico Haak spelen monopoly tegen muzikanten Jaap Schilder Jen Rog, Siem Veerman Polly The Fools, Jan Keijzer BZN. Heb zelf een klein fragment van dit programma uitgezonden in het VOO programma "Mono"   Misschien tussen die 2102 programma's ? Groeten, Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-4-2019 om 00:19 zei Martin1968:

Ik kom niet verder dan dit fragment:

 

Please login or register to see this link.
 

Toch bedankt hoor. Dit stukje had ik ook al van het programma MONO. Lijkt me sterk dat alleen dit stukje bewaard is gebleven. Maar goed, hier klinkt ie wat beter.    Please login or register to see this link.

Op 2-4-2019 om 20:03 zei Albatrosstudio:

Ik heb tussen mijn duizenden opnames ergens:

 

270. Veronica Fietsen rond the tafel several dj's 30‑12‑73  75 minuten

 

Weet niet of die het is en heb hem niet digitaal.

Dit betreft een ander programma: Veronica - 1973-12-30 1200-1300 Will Luikinga - Fietsen Rond De Tafel. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.    Komt waarschijnlijk ook hier vandaan. Toch bedankt. Gr. Cor. 

bewerkt door cdb
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) dit is er verder bewaard gebleven: 

 

Veronica-19731202-1600-1715-LexHarding-VaderAbraham-FietsenRondDeTafel
Veronica-19731209-1200-1300-WillLuikinga-FietsenRondDeTafel
Veronica-19731216-1600-1700-LexHarding-FietsenRondDeTafel
Veronica-19731223-1400-1505-BartVanLeeuwen-FietsenRondDeTafel

 

Please login or register to see this link.

 

ben benieuwd of het gevraagde item er bij zit Cor?

 

groet, Hans
 

Bedankt Hans. Weer een mooie aanvulling maar het item zit er niet bij. Wat ik heb is een fragment uit het programma MONO (VOO). Erik de Zwart heeft het over winter 1973. Hier gaat dus ergens iets mis want het bewuste fragment komt niet voor in de programma's hier aangebonden van December 1973. Het programma wat ik zoek is dan waarschijnlijk  van begin 1974. Wat ik nog wel heb zijn de Fietsen r.d.t van 20-01-1974 en 03-02-1974  met o.a Rob Out en Lex Harding en 24-02-1974 met Hans Mondt en Tineke. Ook daar komt dit fragment niet in voor. Dat ze toen bij de VOO alleen dit fragment hadden lijkt me sterk. Ik denk dat er ergens meer ligt op een vergeten plank. Nogmaals bedankt en groeten, Cor. Hier nog een knipsel -  Veronica 1973-12-01 Inpakken. Fietsen rond de tafel (Nieuwsblad Van Het Noorden)

Veronica 1973-12-01 Inpakken. fietsen rond de tafel (Nieuwsblad Van Het Noorden)bew 2.jpg

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) beluister deze opname eens Cor:

 

Veronica-19740113-1400-1512-TomCollins-RobOut-FietsenRondDeTafel
Please login or register to see this link.  

 

groet, Hans

Geweldig Hans. Dit is van dezelfde Fietsen Rond De Tafel. Het bewuste fragment is dus van dezelfde middag 1974-01-13 waarschijnlijk van het uur daarvoor 1300-1400 Tineke en Lex. Dat monopoly spel ging de hele middag door. Prachtig Hans. We komen langzamerhand dichterbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.