Posted March 29, 20195 yr Popular Post This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Opname uit het archief van Ton van Draanen.
March 29, 20195 yr Bedankt voor deze opname Vincent maar het is toch echt een VARA-uitzending. Groeten, Arnold.
October 12, 20213 yr Popular Post 3 uur geleden zei berrie20: Wie zou deze opname nog eens willen plaatsen? Bij mij zat hij in het archief, dus hierbij de file nogmaals. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Veel plezier ermee.
October 12, 20213 yr 1 uur geleden zei Rrrricky: Bij mij zat hij in het archief, dus hierbij de file nogmaals. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Veel plezier ermee. 1 september 1987 was een dinsdag en toen had inderdaad de VARA zendtijd op Radio 3 Dank om deze opname weer aan te bieden. Die zelfde dag zond Studio Brussel voor het eerst De Tijdloze 100 uit. Vanessa Paradis was te gast bij Met Mike in zee op BRT TV1. In België was het trouwens stralend weer en ik begon het derde middelbaar in een nieuwe school. Dit schiet mij allemaal te binnen bij het zien van de datum 1 september 1987.