Spring naar bijdragen

Joe Nederland officiele opening


Sapuripong

Aanbevolen berichten

  • 2 years later...

Wat is eigenlijk de status van deze zender? Geen gepresenteerde programma's meer en nog steeds geen DAB+ verspreiding. Wel heerlijke muziek en een veel betere en verrassende playlist dan NPO Radio 2 en Radio 10.

Tegenwoordig ook op het hele uur een nieuwsbulletin van Nu.nl, sowieso mijn belangrijkste bron van het nieuws. Het zou mooi zijn als ik ook in de auto zou kunnen luisteren, maar waarschijnlijk wacht Dave Minneboo op de veiling van de FM in 2022.

 

Ik snap niet dat men nog zoveel inzet op de FM. Men zou nu echt de overstap moeten gaan maken naar digitaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei sydney11:

Wat is eigenlijk de status van deze zender? Geen gepresenteerde programma's meer en nog steeds geen DAB+ verspreiding. Wel heerlijke muziek en een veel betere en verrassende playlist dan NPO Radio 2 en Radio 10.

Tegenwoordig ook op het hele uur een nieuwsbulletin van Nu.nl, sowieso mijn belangrijkste bron van het nieuws. Het zou mooi zijn als ik ook in de auto zou kunnen luisteren, maar waarschijnlijk wacht Dave Minneboo op de veiling van de FM in 2022.

 

Ik snap niet dat men nog zoveel inzet op de FM. Men zou nu echt de overstap moeten gaan maken naar digitaal.

Sydney,

 

Volgens mij komt er helemaal geen veiling.

Ik heb begrepen, dat de termijn voor de huidige commerciële zenders verlengd wordt met 2 of 3 jaar. Dit tot afgrijzen van Kink, die ook aast op een FM-frequentie.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Sydney,

 

Volgens mij komt er helemaal geen veiling.

Ik heb begrepen, dat de termijn voor de huidige commerciële zenders verlengd wordt met 2 of 3 jaar. Dit tot afgrijzen van Kink, die ook aast op een FM-frequentie.

 

Gerard

 

Hoi Gerard,

 

Oké, ik was nog in de veronderstelling dat het advies van het adviescollege was overgenomen, maar ik lees het nu ook. Mona heeft een andere beslissing genomen.

 

Dan vraag ik me toch af, wat DPG met Joe Nederland van plan is. Op deze manier voortzetten leidt ertoe dat het station doodbloed, terwijl er veel potentie is voor het format. Wat ik zei, het is toch qua muziekkeuze net iets anders dan de twee zenders die in hetzelfde vaarwater zitten. Joe België laat zien hoe het moet.

Dus toch binnenkort DAB+ ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei sydney11:

 

Hoi Gerard,

 

Oké, ik was nog in de veronderstelling dat het advies van het adviescollege was overgenomen, maar ik lees het nu ook. Mona heeft een andere beslissing genomen.

 

 

Voor de duidelijkheid voor degenen die niet alles volgen.

 

Met Mona wordt bedoeld staatssecretaris Mona Keijzer van Economische Zaken en Klimaat.

Zij gaat o.a. over het eventueel veilen of verlengen van etherfrequenties voor commerciële radio.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.