Jump to content

Recommended Posts

J.C. Orchestra – Broadway girl. Het komt niet vaak voor dat er bijna niets is te vinden over een gebruikt nummer. Deze instrumentale deun is afkomstig van het J.C. Orchestra, dat waarschijnlijk ooit in België platen heeft opgenomen. Op Deezer is er een ‘Maxi Compilation 64’ te vinden waar verder ook andere Belgische artiesten op voorkomen en ‘Broadway girl’ ook is opgenomen. In ieder geval werd het nummer gebruikt door Tony Houston als tune voor het programma ‘Smakkelijk eten’ op Radio Atlantis.

Please login or register to see this link.

geen you tube versie beschikbaar. mailen kan altijd naar mij via HKnot@home.nl

• Like 2

een aantal mensen waren inderdaad aan het smakken tijdens het beluisteren van het programma van Tony Houston

• Like 1

15 uur geleden zei hans knot:

J.C. Orchestra – Broadway girl. Het komt niet vaak voor dat er bijna niets is te vinden over een gebruikt nummer. Deze instrumentale deun is afkomstig van het J.C. Orchestra, dat waarschijnlijk ooit in België platen heeft opgenomen. Op Deezer is er een ‘Maxi Compilation 64’ te vinden waar verder ook andere Belgische artiesten op voorkomen en ‘Broadway girl’ ook is opgenomen. In ieder geval werd het nummer gebruikt door Tony Houston als tune voor het programma ‘Smakkelijk eten’ op Radio Atlantis.

geen you tube versie beschikbaar. mailen kan altijd naar mij via HKnot@home.nl

Hans weet je ook iets meer over het JC Orchestra.

JC staat voor????

Ik kan hemn ook nergens vinden.

Groetjes

Dyo

Aussieland

48 minuten geleden zei dyo:

Hans weet je ook iets meer over het JC Orchestra.

JC staat voor????

Ik kan hemn ook nergens vinden.

Groetjes

Dyo

Aussieland

Hi Dyo in mijn tekst meld ik ook dat er bijna niets te vinden is dus helaas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By hans knot
      10 CC – Johnny Don’t do it. Het gaat hier om de tweede single van 10 CC destijds uitgebracht in 1972. De compositie was van Creme, Godley en Gouldman en de intro van de song is rustig vergeleken met de rest van de song. En juist die intro werd in 1973 gebruikt op Radio Atlantis voor de productie van de jingle: ‘Tony Houston is de man voor U iedere middag tussen 12 en 1 in zijn programma Smakelijk eten.’

• By Vincent
    • By hans knot
      Dynamic Rockers – Rockin’ mood. Deze formatie is afkomstig uit Tilburg en trad tussen 1958 en 1968 vooral in de zuidelijke provincies en België op. In de groep zaten twee Elvis Fans en twee Cliff Richard fans. De bekendste is Henk van Broekhoven, die veel later bekend zou worden onder de naam John Spencer. Het nummer Rockin’ Mood werd door Tony Houston in 1973 op Radio Atlantis gebruikt als eindtune voor zijn programma ‘Smakkelijk eten’.

dynamic rockers R Atlantis (259m) - Tony Houston.mp3
      1.08 MB
      06-08-2017

Voorbeeld you tube niet beschikbaar.
    • By Vincent
      Opname uit oktober 1973. Ik zoek nog de datum en tijd van uitzending.
  • Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      3,816
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Aard
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.