Spring naar bijdragen

Veronica: Wie is deze stem?


pvanklei

Aanbevolen berichten

De stem van de promo met de programmering is een andere dan die van de rebus die daarna komt.

Die eerste lijkt op Erik de Zwart,  die klinkt net zoals Erik soms sprak in Mono. Beetje Monotoon.  Maar de manier ook Hoe die het spreekt is op zo'n manier dat Erik het uit zou kunnen spreken. Maar hij was er toen niet, hij moest bij de Tros zijn.

De stem die daarna komt , de rebus,  dat is denk ik Adam. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Vincent:

 

Teekamp? 

Nee Teekamp is alleen aan het einde van de Radiorebus te horen. Het gaat om de eerste stem.

 

7 minuten geleden zei Juul:

(Ik blijf erbij dat de eerste Erik is )

Nee ik herken Erik echt wel, maar die is het niet. Het kan ook niet omdat Erik in die periode voor de TROS werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de opname van de Top 40 van 15 november 1985 er bij gepakt. De radiorebus in deze uitzending wordt verzorgd door Peter Teekamp en Jos Maathof (als ik het goed verstaan heb). Lex Harding noemt deze namen om 16:50 bij de aankondiging van de rebus. Ik twijfel of het dezelfde stem is, maar ik hoor een vergelijking en het komt uit dezelfde periode.

 

Please login or register to see this link.
(op 1:45:45)

bewerkt door musicmaster40
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.