Spring naar bijdragen

Radio 199


Vincent

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Vincent:

Van 18 tot 21 december 1972 werd er onder de naam Radio 199 uitgezonden vanaf de MV Mi Amigo. Hier een set testuitzendingen met Jan Troost, Mike Storm en Crispian St. John op 1520 kHz:


Please login or register to see this link.
 

dit is volgens mij van diverse data. Eerst heb je een programma met Crispian St John tussen 15 en 16u

vanaf 26min44 is het volgens mij een andere tape. Het is een vrijdag en het is een test op 259, dus waarschijnlijk een opname van 1973;  zou het Spangles Muldoon kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.

 

Deze is van vrijdag 1 december 1972, test op 259 , eerst een stukje Spangles Muldoon en daarna Crispian st John.

De allereerste (echt) gepresenteerde programma's vanaf de Mi Amigo in 1972.

 

2 uur geleden zei Vincent:

en Radio Seagull van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973

 

Radio Seagull zond uit ( met onderbrekingen) van 24 juli 1973 tot 23 februari 1974.

 

 

10 uur geleden zei bert ree:

vanaf 26min44 is het volgens mij een andere tape.

 

Klopt het laatste stukje is van de 199 (fluittoon) periode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Robin Westhof:

Deze is van vrijdag 1 december 1972, test op 259 , eerst een stukje Spangles Muldoon en daarna Crispian st John.

De allereerste (echt) gepresenteerde programma's vanaf de Mi Amigo in 1972.

 

Staat genoteerd. Maar onder welke naam gaan we hem dan archiveren? Caroline? 199? Suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vincent:

 

Staat genoteerd. Maar onder welke naam gaan we hem dan archiveren? Caroline? 199? Suggestie?

Volgens mij noemden ze zich tot en met 21-12-1972 Radio 199 en daarna Caroline vanaf 22-12-72 met om 07.00 uur Andy Archer en daarna Lion Keezer. Blijft allemaal leuk om naar te luisteren, was een bijzondere periode.

7 uur geleden zei Vincent:

Radio Caroline zond uit van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973 en Radio Seagull van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973. Ik gok de eerste periode. 

Dat kan natuurlijk niet.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Vincent:

 

Ik heb ze even losgeknipt.

 

Please login or register to see this link.

 

Deze is Radio 199 en

8 uur geleden zei Vincent:

 

Ik heb ze even losgeknipt.

 

Please login or register to see this link.

 

Deze is Radio 199 en tijd is 1522-1548 (begin opname wordt dit gemeld door Crispian). Deze kan best van de 18e zijn, laat hem hier op staan tenzij iemand een andere datum vind.

 

Please login or register to see this link.

 

Als we het hebben over 1973, dan is het of Radio Caroline of Radio Seagull. Radio Caroline zond uit van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973 en Radio Seagull van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973. Ik gok de eerste periode. De rond 27 minuten wordt gemeld dat de naam van het station niet wordt genoemd en dat de luisteraars er maar naar moeten raden.

is 1522-1548 (begin opname wordt dit gemeld door Crispian). Deze kan best van de 18e zijn, laat hem hier op staan tenzij iemand een andere datum vind.

 

Please login or register to see this link.

 

Als we het hebben over 1973, dan is het of Radio Caroline of Radio Seagull. Radio Caroline zond uit van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973 en Radio Seagull van 2 januari 1973 tot 14 juli 1973. Ik gok de eerste periode. De rond 27 minuten wordt gemeld dat de naam van het station niet wordt genoemd en dat de luisteraars er maar naar moeten raden.

in het programma van 18 dec. zijn er fragmenten uitgeknipt, dus ik zou zeggen 1520-1600

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vincent:

Staat genoteerd. Maar onder welke naam gaan we hem dan archiveren? Caroline? 199? Suggestie?

 

Testuitzending vanaf de MV Mi Amigo op 259.

 

6 uur geleden zei Albatrosstudio:

Volgens mij noemden ze zich tot en met 21-12-1972 Radio 199 en daarna Caroline vanaf 22-12-72 met om 07.00 uur Andy Archer en daarna Lion Keezer. Blijft allemaal leuk om naar te luisteren, was een bijzondere periode.

 

Van 29 september  t/m 1 dec 1972 waren er (test)uitzendingen zonder stationsnaam via de 259 oftewel 1187 kHz.

 

Radio 199 was in de lucht van 17 december t/m 21 december 1972.

 

Vanaf  22 december Radio Caroline via de 199.***

 

Vanaf  2 januari 1973 Radio Caroline via de 259.

 

 

***  Dagprogrammering Radio Caroline 199

 

Nederlandse tijd (22 december 1972)

 

 6.00   Non stop music

 7.00   Crispian st John

10.00  Lion Keezer

12.00  Jeremy Bender

14.00  Paul Dubois

16.00  Andy Archer tot 18.00.

 

 

 

bewerkt door Robin Westhof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Albatrosstudio:

Blijft allemaal leuk om naar te luisteren, was een bijzondere periode.

 

Ik heb nog een stuk of 40 files uit 1972. Ik zal ze morgen opzoeken, wordt vervolgd.

 

51 minuten geleden zei Robin Westhof:

Testuitzending vanaf de MV Mi Amigo op 259.

 

Ik ga er iets in die trant van maken: MvMiAmigo259-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vincent:

Radio Caroline

 

Please login or register to see this link.
 

Deze opnames moeten nog worden gecontroleerd.

Hier hoor ik Gerard VD Zee Paul Dubois Theo Mike Storm, na 3 min is de opname duidelijk mindere kwaliteit, dus niet noodzakelijk van dezelfde dag. Voor het 2e deel zou het kunnen dat dit opnames zijn van 25 dec. van o.a. Gerard VD Zee en onbekende stemmen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.