Spring naar bijdragen

Felix stuurt Adje Roland op pad


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar een fragment uit de Daverende 30 van jan/feb 1974 waarin Felix de single van Vader Abraham en Boer Koekoek (waarschijnlijk expres) uit het midden op de draaitafel legt en producer Ad Roland op pad stuurt voor een nieuw exemplaar.

Het is rond 1994/95 opnieuw uitgezonden door  de AVRO op Radio 2 in een korte serie Steenen Tijdperk-achtige uitzendingen met Hans Schiffers in een toenmalige week van de jaren zeventig.
Zou die hele serie wel weer willen horen trouwens.

 

Dank alvast,

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Albatrosstudio:

 

Dank je!
Ad Roland is te gast in de uitzendingen over hitparades bij 10 Jaar Radio op NH. Dit fragment schoot me te binnen bij de voorbereiding, maar ik kon het niet meer vinden. Sowieso heb ik destijds de volledige uitzendingen uit die Jaren 70-week niet bewaard, wat ik achteraf heel jammer vind. 

Dubbel dank dus!

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rauhfaser:

Dank je!
Ad Roland is te gast in de uitzendingen over hitparades bij 10 Jaar Radio op NH. Dit fragment schoot me te binnen bij de voorbereiding, maar ik kon het niet meer vinden. Sowieso heb ik destijds de volledige uitzendingen uit die Jaren 70-week niet bewaard, wat ik achteraf heel jammer vind. 

Dubbel dank dus!

Edwin

100 jaar hoop ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎11‎-‎5‎-‎2019 om 15:58 zei Albatrosstudio:

Here you are, na ruim 51 minuten in de eerste opname


Please login or register to see this link.


Mijn cassette 249

 

AVRO R2 Het Steenen Tijdperk over 1975/1974 Hans Schiffers 27-11-1996 21-22h en

AVRO R2 Het Steenen Tijdperk over 1973/1972 Hans Schiffers 28-11-1996 21-22h 

 

 

 

 

 

 

Albatross, je Boer Koekoek-opname zat in de 100 Jaar Radio serie van NH in de eerste van drie afleveringen over hitparades (met Ad Roland als gast).
Voor in de aftiteling heb ik Arjan gevraagd Radiotrefpunt te noemen als aanvullende bronvermelding.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei rauhfaser:

Albatross, je Boer Koekoek-opname zat in de 100 Jaar Radio serie van NH in de eerste van drie afleveringen over hitparades (met Ad Roland als gast).
Voor in de aftiteling heb ik Arjan gevraagd Radiotrefpunt te noemen als aanvullende bronvermelding.

 

Edwin

Ik dacht de Albatrosstudio in Barneveld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.