Spring naar bijdragen

Mi Amigo 45 programmering


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. Van donderdag 30 mei t/m zondag 2 juni laat Mi Amigo 45 de zeezender Radio Mi Amigo herleven vanaf het 'zendschip' MV Castor in de haven van Blankenberge. Voormalig zeezender DJ's Ferry Eden, Frans van der Drift, Bert Bennett, Norbert, Will van der Steen, Wim de Groot, Johan Vermeer, Marc van Amstel, Bob Noakes en Walter Galle zullen aan dit evenement meewerken. Mi Amigo 45 zal door diverse radiostations in Nederland op AM worden doorgegeven. Vandaag heeft de organisatie de programmering bekend gemaakt. Lees nu alle informatie over Mi Amigo 45.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
8 uur geleden zei PowerMusic:

Ik heb een map op Mediafire gezet met op datum de opnames van Mi Amigo45. De test uitzendingen van gisteren staan er al in + het openings uur!

 

Please login or register to see this link.

 

Ik zal regelmatig berichten als er weer  nieuwe opnames beschikbaar zijn

Update: De opnames van vandaag (30-05) staan bijna compleet online via de Mediafire link hier boven.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei bert ree:

nog parkeerplaatsen te vinden rondom de haven?

 

 

Nee Bert, daar was vanmorgen vroeg al alles vol. Stonden wel veel mensen te wachten tot iemand vertrok. Wij stonden in parking Centrum. Een tiental minuten lopen.

 

10 uur geleden zei Vincent:

20190530_135056.thumb.jpg.d87095b6197fcaa408155671079f3b5d.jpg20190530_133318.thumb.jpg.b1f03b20c864babb680b3ee4796a8ab5.jpg20190530_115912.thumb.jpg.f7ce82335aac63da6b14ebda951d192a.jpg

 

Leuk elkaar weer te hebben gesproken Vincent!

Nog wat foto's van vandaag. Wim de Groot en Johan Vermeer en Ferry Eden en Marc van Amstel.

 

IMG_2588.JPG

IMG_2582.JPG

IMG_2567.JPG

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei thijs5326:

 

Begin van de middag heb ik een tijdje naar 747 geluisterd. Nu via internet. 

Maar nu 18.30 vrijdag, geen MA op 747 MCB

Gisteravond 19.00 zou Bob Noakes optreden, nee dus.

 

(Straks om 19.00 staat ie weer in de lijst.........)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ruudam:

Gisteravond 19.00 zou Bob Noakes optreden, nee dus.

 

Hij was gisteren wel aanwezig op de Castor.

 

4 uur geleden zei ruudam:

Maar nu 18.30 vrijdag, geen MA op 747 MCB

 

 

Wel op de 828 via Wereldstad. Ik heb om 2300 bij wijze van test een opname gestart van de uitzendingen. Op z'n vroegst maandag zal ik ze delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-5-2019 om 13:15 zei PowerMusic:

Ik heb een map op Mediafire gezet met op datum de opnames van Mi Amigo45. De test uitzendingen van gisteren staan er al in + het openings uur!

 

Please login or register to see this link.

 

Ik zal regelmatig berichten als er weer  nieuwe opnames beschikbaar zijn

Update: Beetje een latertje geworden maar moest ook nog werken de 31ste. Dag 2 staat dus online!

Zijn best leuke uitzendingen alleen jammer dat ze net als vijf jaar geleden niet echt de Noordzee opgaan.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.