Spring naar bijdragen

1961 06-10 Teenage Toppers Brenda 17.30-18.00


martinja

Aanbevolen berichten

Martin, als je het eerste begin even snel had afgeluisterd dan was het toch al duidelijk................

Ik ben benieuwd hoe dit soort verkeerde info nou in de wereld komt. Het tast de betrouwbaarheid van het aangebodene aan......en da's jammer.

 

Niet alles zo maar posten, hoe goed bedoeld ook.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Juul:

 

 

 

Maar toch..............Ik stop met het geven van goede info. Niemand maakt het wat uit denk ik dan.

 

Juul, vooral doorgaan met het geven van de juiste informatie. Ook ik had een bestand van een uitzending van 192 (Veronica - 1961-06-00 Juni Muziek Expres Brenda 192 - 20102007 Studiotape). Na afluisteren kom je er al snel achter dat het om Teenager Toppers gaat. Het gaat om samenwerking met Muziek Expres. Wanneer je even niet oplet hoor je alleen nog maar Muziek Expres, Vandaar de verwarring denk ik. Ouwe oren en zo. Nogmaal bedankt Juul voor alle info. Groeten, Cor.

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-5-2019 om 13:38 zei Juul:

Maar toch..............Ik stop met het geven van goede info. Niemand maakt het wat uit denk ik dan.

Ik vind die informatie zeer waardevol. Ik optimaliseer mijn database nog bijna dagelijks dankzij oplettende forumleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-5-2019 om 13:38 zei Juul:

 

 

 

Maar toch..............Ik stop met het geven van goede info. Niemand maakt het wat uit denk ik dan.

 

Nou zeker dat jou informatie iets uitmaakt Juul . Zou het jammer vinden als jij er mee stopt . En iets aanbieden maar er nog nooit aandacht aan gegeven hebben is niet netjes . even na luisteren en je hoort vaak wel of de informatie juist is .

 

Groet Jaap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-5-2019 om 09:31 zei martinja:

Radio Veronica-1964-0613-1430-1530-menVraagtWijDraaien-fransNiehuis

 

Please login or register to see this link.

 

Radio Veronica-1971-0928-1800-1900-jukebox-stanHaag

 

Please login or register to see this link.

 

Radio Veronica-t40-1968-0910-1500-1600u-top40MetJoostDenDraaier

 

Please login or register to see this link.

 

Radio Veronica-1964-0613-1430-1530-menVraagtWijDraaien-fransNiehuis Zondag was het 14 Juni Martinja Frans zegt idd 13 juni maar het intro verteld ons dat het zondagmiddag half 3 was dus 14 juni.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.