Spring naar bijdragen

Caroline 70s - 80s


martinja

Aanbevolen berichten

Dag Martinja

Dank voor deze opname.

Vincent heeft deze opname ook al laten voorbijkomen, zie 2012 01 31.

Gerrit Blaauw heeft toen geantwoord :

Het moet wel maandag 3 september 1979 zijn. 

Shureshot is Mr. President (1e week van september volgens Hitnoteringen.nl, weer een leuke site trouwens Vincent .. ). Rob bedankt in het begin van het programma Jeroen (Woelwater) voor Baken 16. Ook verwijst Rob naar Gangboord met Paul de Wit. Na 35 minuten zegt ie: Het zonnetje schijnt op de Noordzee en rond 39.00 minuten heeft Rob het over de persoonlijke top drie van Claudio Krans. 

Verder: Op zondag (2 september) is de programmering anders dan hierboven geschetst en op dinsdag 4 september is Jeroen Soer te ziek om een programma te presenteren. Hij gaat (die dag) van boord. 

Bron: website van Fons. Hier de link: Please login or register to see this link.

Een groet. (koud hè)

Grjes Marnik

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Marnik,

Het is een lading banden die ik ooit aan de andere kant van het land heb opgehaald en die komen uiteindelijk hier uit de omgeving. Jean-Pierre Heeft ze opgenomen wat jaren geleden.

 

Wie is Fons ?   De website werkt niet meer. Punt.NL is met de activiteiten gestopt. Daar stond ook een lange tijd - 15 jaar lang - de website van Golden Radio NL.  Gelukkig hebben we het volledige archief nog op Yahoo staan van 15 jaar lang.

 

Koud en regenachtig en helaas chronisch ziek. Dat is het hier. Maar we blijven nog ff genieten van de radio en de muziek.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Martinja,

Hier ook regenachtig in West Vlaanderen.

Zoals je zegt, blijven genieten van de downloads en het leven zoals het is 😀.

Wie Fons is ,weet ik ook niet .

Ik heb gewoon het citaat van Gerrit Blaauw  gevonden hier in het archief.

Grjes Marnik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.