Jump to content

Recommended Posts

• 1 month later...
3 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Dit klinkt niet als Simon Barrett; volgens mij is dit het stemgeluid van Brian Allen.

Met vriendelijek groet,

Gerard

Dit is wel degelijk Simon Barrett. Na het nieuws naam Jingle en het klinkt in mijn  oren echt als Simon Barrett.

Edited by PowerMusic
  • Like 2
On 9/30/2019 at 7:51 AM, martinja said:

Hier hoor je de aankondiging van Stan Haag aan het eind van het programma Jukebox dat Veronica voor het eerst gaat uitzenden op tv op 21 04 1976.

Radio Caroline 1976 - April 21 - Mark Lawrence fluffs his entrance and insults Samantha

Please login or register to see this link.

Actually I didn´t get the insult, what was it?

• Like 1
Op 13-10-2019 om 21:13 zei Lothar Latte:

Actually I didn´t get the insult, what was it?

Het was ook geen belediging, maar een plaagstootje. Een typisch geval van een 'in-house joke'.

Samantha  Dubois had de vorige avond het programma van Mark voor haar rekening genomen, omdat hij zeeziek in zijn bed lag. Zij noemde hem toen  de' poor-boy' en Mark vond dat het niet nodig is dat zij als 40 jarige  dat op hem afreageert(dus dat ze al veertig jaar is) . .".just because she is forty,  don't need to take it out on me..."

Dit is in mijn optiek geen 'insult'.

De feiten: Samantha was in april 1976 pas 21 jaar , en Mark 18 jaar. Hij was toen net een paar weken aan boord.

Salut

Leendert

Edited by Leendert Vingerling
  • Like 2
  • Thanks 1
3 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Samantha was in april 1976 pas 21 jaar , en Mark 18 jaar. Hij was toen net een paar weken aan boord.

Wat  (lekker)jong nog, Mark Lawrence was een echt talent en bleef ook behoorlijk lang (1976 t/m 1978) voor Radio Caroline werken, Samantha was natuurlijk minder goed als dj, maar de sfeer tijdens haar programma's en vooral de goede muziekkeuze maakte (heel) veel goed. 

• Like 2